Citat:
Ursprungligen postat av
MrRedrum
Förvånansvärt, och lite sorgligt, att du fortfarande inte inser att du är så pass ute och cyklar att ditt rantande inte går att ta på allvar. Du har absolut INGEN aning om hur dagens toppklubbar inkorporerar mental träning i sina rutiner.
Att ens nämna ett över 40 år gammalt inslag i Sportspegeln som något slags referenspunkt för mental träning överträffas bara av ditt glorifierande av dig själv vad gäller ren och skär idioti.
En till som inte vet vad han talar om och hävdar att det är annan som inte fattar. Är du Trumpfan?
DET FINNS JU EN UNDERSÖKNING; SOM BEKRÄFTAR DET JAG SÄGER som publicerades förra våren, några veckor efter att jag hävdat det...
Även Paulos Abraham har bekräftat att det är mycket ovanligt. Han är en av de få undantagen. Och Bodö-Glimt. Och Torbjörn Nilsson på stenåldern
Korkad komentar att det skulle vara irelevant med 40 år referens till Sportspegeln, eftersom så stora delar av fotbollen FORTFARANDE INTE FATTAR den stora betydelsen

Och om det skulle vara vanligt hade det ju inte ha varit något att prata om då det togs vid en intervju med en Bodö-Glimtledare...
Då jag frågat motståndare, som snacka skit/hävdar att jag har fel, efter MÅNGA som tränar psyket har ni inte kommit med ett enda... Så idiotin står ni motståndare för...
Citat:
Ursprungligen postat av
MrRedrum
Så när du anklagar det sk mobbargänget för lögner om dig är det snarare tillrättavisningar och en uppmaning att sitta ner i båten och helt enkelt hålla käften om ett ämne du helt saknar kunskaper om.
Korkad kommentar igen.
Två av dem har t o m erkänt.
Hur får du det till tillrättavisningar att komma med GROVA LÖGNER mot mig t ex pedofil, psykiskt sjuk...?