2026-08-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedeKugen
Om det är en thailändsk flagga är den enormt stor. Det blåa fältet är lika stort som det vita och röda fältet. Tror snarare det är en gammal Jugoslavien flagga

Du har nog dålig koll på hur stora flaggor kan vara. Det blå fältet är fortfarande klippt i överkant i de bilder jag sett. Om du har någon annan bild som visar mer så ange gärna var.
Citera
2026-08-23, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Fel prio i så fall. Det är ett brott att hetsa någon till att mörda andra.

Absolut.

Var ser vi att han har hetsat andra att mörda?
Citera
2026-08-23, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unitrequired-001
Absolut.

Var ser vi att han har hetsat andra att mörda?

Andra har skrivit och uppmuntrat honom att döda. Tex att det vore bra om han dödade kvinnor.
Citera
2026-08-23, 16:11
Medlem
b00b00s avatar
Var det någon som hade namnet på pappan?
Citera
2026-08-23, 16:11
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Mamman har skyddat ID så hon är osynlig men hon är en mulatt från sydamerika. Han har tydliga afrikanska ansiktsdrag (ögonhålor, näsa, läppar, hårlinje) så jag uppskattar att han är 8-10% neger. Fadern är en aktiv gatukriminell från Ungern för närvarande bosatt i Sundsvall. Hans exakta rasarv är okänt men Ungern har en stor subpopulation av sydröna svartmuskingar från Israel och Indien som korsavlat en hybridpopulation med ursprungsbefolkningen.

Jag ser inget politiskt i det här dådet, det här är något fullt normalt i länder med mulatter. På engelska kallas det för en "chimpout".

Vad är källan för uppgiften, att GM:s mor är "en mulatt från sydamerika"?
Citera
2026-08-23, 16:12
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Ja, varför har nästan alla bilder på olika misfits och andra skräckbilder. Jag undrar verkligen.
Namnet Nebel har jag nu sett härrör från centraleuropa och särskilt Tyskland där det betyder dimma (jfr slöa ögon). Namnet har förstått spritts och förekommer lite här och var, även i Nederländerna. Mamman från Latinamerika. Det förklarar väl spekulatioerna i tråden om att han är Colombian.
Killen heter Liam. Det är extremt WT. Heter man så borde man bli punktmarkerad redan i förskolan. Nå, vart jag vill komma är att föräldrarna troligen är helt acklimatiserade svenskar. Annars döps inte en son till Liam (om de inte är britter då, men det finns det ju inget som tyder på).
Citera
2026-08-23, 16:14
Medlem
Deoxyss avatar
Mord är oförlåtligt ”punkt”. Samtidigt så har samhället har svikit den killen hela hans liv så det har aldrig funnits en chans för honom att bli en normal person. Nu har han avslutat ett liv, förstört flera andras liv och slängt bort sitt eget.
Citera
2026-08-23, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa2014
Andra har skrivit och uppmuntrat honom att döda. Tex att det vore bra om han dödade kvinnor.

Ok, så andra har då begått brott innan detta skedde, inte GM i sig?

Var de svenskar, så att svensk polis hade kunnat göra något?

Samt, var detta publikt eller i privata chattar? Ska privata chattar i så fall övervakas?
Citera
2026-08-23, 16:15
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViCenterpartister
https://www.fagersta-posten.se/fagersta/flera-skadade-i-svardattack-mot-skola-senaste-nytt-har/

Skolorna öppnar – med extra förstärkning

Brinellskolan kommer samlas i Fagerstahallen.

Tider för samling under dagen säger hon att de ska återkomma med under söndagen, efter alla planeringsmöten som pågår.

– Men vi vill påpeka att det är oerhört viktigt att alla elever kommer till skolan i morgon, säger Eeva-Liisa Purolainen, och hänvisar till forskning som visar på vikten av att återgå till en normal vardag.

Måste kännas sjukt att veta hörnet där tjejen dog på, speciellt om man har sitt skåp där
Citera
2026-08-23, 16:20
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Killen heter Liam. Det är extremt WT. Heter man så borde man bli punktmarkerad redan i förskolan. Nå, vart jag vill komma är att föräldrarna troligen är helt acklimatiserade svenskar. Annars döps inte en son till Liam (om de inte är britter då, men det finns det ju inget som tyder på).

Till och med "WT" Svenskar brukar vara bra mycket bättre på engelska än vad han var medans han levde.
https://imgur.com/Tn6F7tt

Så "acklimatiseringen" hos föräldrarna kan ju ej ha gått så väl?

Nej, här tror vi allt du bara är online för att projicera..
Senast redigerad av TedGaandie 2026-08-23 kl. 16:30.
Citera
2026-08-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unitrequired-001
Ok, så andra har då begått brott innan detta skedde, inte GM i sig?

Var de svenskar, så att svensk polis hade kunnat göra något?

Samt, var detta publikt eller i privata chattar? Ska privata chattar i så fall övervakas?

Oavsett vilket land så går de att blockas. Privata chattar borde övervakas ja.
Citera
2026-08-23, 16:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Mamman har skyddat ID så hon är osynlig men hon är en mulatt från sydamerika. Han har tydliga afrikanska ansiktsdrag (ögonhålor, näsa, läppar, hårlinje) så jag uppskattar att han är 8-10% neger. Fadern är en aktiv gatukriminell från Ungern för närvarande bosatt i Sundsvall. Hans exakta rasarv är okänt men Ungern har en stor subpopulation av sydröna svartmuskingar från Israel och Indien som korsavlat en hybridpopulation med ursprungsbefolkningen.

Jag ser inget politiskt i det här dådet, det här är något fullt normalt i länder med mulatter. På engelska kallas det för en "chimpout".
Liam hade alltså både negerblod och zigenarblod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in