2026-08-23, 14:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Hur menar du ?

Det har ju redan varit flera hundra som är och har varit värre än #494

Han ville ju "bara" ha sex med en pojke och pratade rappakalja i hela konfrontationen

Avseende kaliber är det minst 300 andra jag kan tänka mig.

Sedan "kommer det att komma"

Ja, det vet jag inte, och troligtvis ingen annan är i tråden - eller vad vill du ha för kaliber ?

Det har varit ungar, kiss och bajs och djur och fan och hans moster sista tiden- vissa är så sjuka att helt plötsligt blir det "nästan normalt" när någon vill knulla en 14 årig pojke.

#alla andra sjuka gäddor
Ingen kommer upp i samma utstrålning och pondus dock.
Citera
2026-08-23, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Eller en ung Wall-Enbergs livvakt/chaufför, han göteborgaren från Sällskapsresan som tyvärr dog precis. "Bärra hem Berra".

Just det! Var ju Biffen jag menade.
Citera
2026-08-23, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massinvandring
Ingen kommer upp i samma utstrålning och pondus dock.

Pondus? Nä, det utstrålade han inte när han cyklade iväg med svansen mellan benen, medan han jiddrade om att "jag kan släppa er, om ni släpper mig". Kul var det dock, för han erkände ju indirekt där. 494
Citera
2026-08-23, 14:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Hur menar du ?

Det har ju redan varit flera hundra som är och har varit värre än #494

Han ville ju "bara" ha sex med en pojke och pratade rappakalja i hela konfrontationen

Avseende kaliber är det minst 300 andra jag kan tänka mig.

Sedan "kommer det att komma"

Ja, det vet jag inte, och troligtvis ingen annan är i tråden - eller vad vill du ha för kaliber ?

Det har varit ungar, kiss och bajs och djur och fan och hans moster sista tiden- vissa är så sjuka att helt plötsligt blir det "nästan normalt" när någon vill knulla en 14 årig pojke.

#alla andra sjuka gäddor
Ja, tyvärr blir det ju så att man vänjer sej, hur galet det än må låta. Det var ju inte så hemskt längesedan vi med spänning väntade på den s k hundknullargäddan som nästan ansågs lite unik. Därefter har det dykt upp flera zoofiler bland gäddorna och nu blir man inte ens förvånad om det dyker upp ännu en. Själv väntar jag bara på att Dumpen ska få en nekrofil på kroken också.
Citera
2026-08-23, 15:14
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Eller en ung Wall-Enbergs livvakt/chaufför, han göteborgaren från Sällskapsresan som tyvärr dog precis. "Bärra hem Berra".

Alla ovan nämnda tycker jag #817 förtjänar att hånas och jämföras med alla weirdos vi kan komma på!
Citera
2026-08-23, 15:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Alla ovan nämnda tycker jag #817 förtjänar att hånas och jämföras med alla weirdos vi kan komma på!
Har han inte en liten lätt touch av Gollum också? #817
Citera
2026-08-23, 15:20
Medlem
Nationalromantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Vilken gädda pratar du om? Om du menar 817, så kan du lyssna på det samtal som Kim på Gräv hade med 606, så får du en inblick i hur en gäddas vardag ser ut efteråt. 606 berättar om möte med fack, arbetsgivare, samtal med fru osv. Se inlägg #68792

https://dumpen.se/2025/05/04/christian-ljugare-kungalv-606/

https://gofile.io/d/3IFSalc9

Varsågod.

Stort tack!😊
Citera
2026-08-23, 15:28
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Har han inte en liten lätt touch av Gollum också? #817

HAHAHA jo nu när du säger det! #817 kunde lika gärna morrat "my precious" när han så glatt närmade sig med öppna armar.
Citera
2026-08-23, 15:37
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
HAHAHA jo nu när du säger det! #817 kunde lika gärna morrat "my precious" när han så glatt närmade sig med öppna armar.
Han får gå hukandes också lol #817
Citera
2026-08-23, 15:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Hahaha, ja eller hur?! 😅 "En ring att sämja dem, en ring att främja dem, en ring att djupt i mörkrets vida riken tämja dem, i Mordors land där skuggorna ruva”. Fast i #817s fall handlar det nog kanske om en pedofilring istället. 😅
Citera
2026-08-23, 15:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Han får gå hukandes också lol #817
Det gör han nog nu i alla fall, det lilla krypet. 😅 #817
Citera
2026-08-23, 15:42
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja eller hur?! 😅 "En ring att sämja dem, en ring att främja dem, en ring att djupt i mörkrets vida riken tämja dem, i Mordors land där skuggorna ruva”. Fast i #817s fall handlar det nog kanske om en pedofilring istället. 😅

Eller RING-muskel? ;-) #817
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in