2026-08-23, 12:05
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Vad är det jag läser ”barnen magsjuka” så mytomanen är alltså så extremt stressad o nervös även operation cobra att han ställer in bröllopet o ljuger om att barnen är magsjuka mitt i högsommaren? HAHAHA
Nämen?! Det är ju typiskt på den stora dagen! Givetvis har det inget att göra med Operation Kobra eller det svala intresset för en tunnhårig övervintrad kändis med dålig tandhygien och påsögon…
Citera
2026-08-23, 12:06
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nämen?! Det är ju typiskt på den stora dagen! Givetvis har det inget att göra med Operation Kobra eller det svala intresset för en tunnhårig övervintrad kändis med dålig tandhygien och påsögon…

Sitter Sverige och tittar?
Citera
2026-08-23, 12:28
Medlem
PingPongZongs avatar
Jockeeee förgrymmade unge. Hujedamej, sånt barn han var! Och fortfarande är. Har han bjudit in sin mamma på bröllopet? Brukar inte kalla ungar för horungar. Speciellt inte det i det här fallet handlar om mamma som är oskyldig som en brud. Men på ren nysvenska. Jocke är en jävla horunge som gör allt för uppmärksamhet och pengar. Han ville bli kändis. Vad det än skulle kosta. Han horar sig genom livet. Mitt liv som hora borde göras en film likt den om en, en, hu, hu hu... hund.

Ett joke är vad man skulle säga/skriva på svengelska. För och beskriva han.

Han borde skämmas. Stackars hans mamma.
Citera
2026-08-23, 12:29
Medlem
Citat:
Vad är det jag läser ”barnen magsjuka” så mytomanen är alltså så extremt stressad o nervös även operation cobra att han ställer in bröllopet o ljuger om att barnen är magsjuka mitt i högsommaren? HAHAHA

Självklart ställer han inte in, det hade han inte gjort ens om Jonna låg på IVA.
Familjen har lyckats med konststycket att barnen fått magsjuka, men inte föräldrarna. Antar att Oliva sitter på toa med en hink mellan benen istället.
Det är så pinsamt att hela tiden kämpa för att få plats i pressen.

Har pundaren från Jämtland fått med sig lite Jazztobak till festen nu, så Jocke "och grabbarna" kan få lite skoj, utan att behöva bry sig om kärringar och barn?
Citera
2026-08-23, 12:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Var kan man läsa det? Att det är inställt?

Och varför skulle man inte kunna få magsjuka på sommaren? 🤣

Edit. Säga vad man vill men Jonna är en riktigt vacker brud vad man fått se hittills av dagen.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-08-23 kl. 12:55.
Citera
2026-08-23, 13:02
Medlem
mephedrons avatar
Alltså snälla…
Här har man tagit sig besväret att skapa ett konto på Aftonbladet, och till och med övertalat maken att skapa ett…
Efter han bekräftat sin e-mail och därmed kommer till Aftonbladets startsida med ”AKTUELLT JUST NU” så efter skjutningen i Fagersta möts man av:
https://postimg.cc/SnJHHQGv
”Varken Joakim eller Jonna drabbades av sjukdomen och höll sig isolerade medan barnen var sjuka.”
Jaha, så vad är problemet?!

”– Jonnas mamma tog dödsstöten och sov med dem och blev sjuk också, säger Joakim Lundell”

”Dödsstöten” Hahaha Var det rabies de hade eller?
Om det fanns en kategori för ”ATTENTION WHORE” i röstningen hade han vunnit utan konkurrens.
Ett par timmar före bröllopet lär väl Batman vara död också…
För att sedan magiskt återupplivas efter han vunnit.
Citera
2026-08-23, 13:43
Medlem
Telepatisks avatar
Spolade lite under live:n, reportern bjuder in två stycken flickor till bröllopet, dom är ju såklart jätteglada över det, men det känns ju något olämpligt med tanke på att Jocke är Hebifil..
Citera
2026-08-23, 13:52
Medlem
https://youtu.be/ZTA6FyNSVLk?si=Rp_ftW7DuWuK2HOC

NU ÄR DE IGÅNG
Citera
2026-08-23, 14:00
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Sluta hitta på lögner..
Hur hittar jag på lögner? Det första kortklippet jag fick upp var när påsögat står o säger att alla ungar är magsjuka sen tog klippet slut.
Citera
2026-08-23, 14:06
Medlem
vichy6s avatar
Är det 3000 som tittar nu?

Stackars Anjo
Citera
2026-08-23, 14:07
Medlem
Bojkottar pga gry och aranxta
Citera
2026-08-23, 14:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Alltså snälla…
Här har man tagit sig besväret att skapa ett konto på Aftonbladet, och till och med övertalat maken att skapa ett…
Efter han bekräftat sin e-mail och därmed kommer till Aftonbladets startsida med ”AKTUELLT JUST NU” så efter skjutningen i Fagersta möts man av:
https://postimg.cc/SnJHHQGv
”Varken Joakim eller Jonna drabbades av sjukdomen och höll sig isolerade medan barnen var sjuka.”
Jaha, så vad är problemet?!

”– Jonnas mamma tog dödsstöten och sov med dem och blev sjuk också, säger Joakim Lundell”

”Dödsstöten” Hahaha Var det rabies de hade eller?
Om det fanns en kategori för ”ATTENTION WHORE” i röstningen hade han vunnit utan konkurrens.
Ett par timmar före bröllopet lär väl Batman vara död också…
För att sedan magiskt återupplivas efter han vunnit.

Jonnas mamma var döende i våras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in