2026-08-22, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej98
https://watchpeopledie.tv/h/social/post/528421/18-year-old-tcc-fan-kills

Tack, äntligen riktig info.
Citera
2026-08-22, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Du drar väldigt stora växlar fast du vet ingenting. Fantasier har inget med verkligheten
Detta är ett forum att spekulera i. Du behöver inte ta mina ord bokstavligt om du så inte tycker det. Men räkna med att få bita dig i skägget så fort FUP släpps och du inser hur fel du faktiskt har
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Det var alltså en flicka som dog?

Fan vad det retar mig. Dels därför att det har varit så många flickor som har dött i år hemska olyckor och nu mord, dels därför att medierna länge låtsades som om den döda flickan på Brinellskolan inte fanns. Tidningarna skrev bara "Två pojkar svårt skadade" men ingenting om att det fanns ett tredje offer.

Och även nu står det bara "en död", som om vi helst inte ska veta att det är en flicka!

Varför ska tidningarna inte prata om att så många flickor dör i svåra olyckor och mord? 😡

Handlade inte det om att de inte hittade henne förrän senare? Vad jag förstod var det först när allt lugnat sig och de skulle genomsöka byggnaden som de hittade henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rummenigekarl
Ja , han var fredlämpare och jobbade för Unicef hahaha .Bara en idiot kan tro på det . Varför han valde den skolan. Han kunde välja en skola med svenskar i och döda de om han inte var rasistisk. Rickard valde den skolan slumpmässigt liksom Anton hahaha
Strålande argument!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckthew0rld
Verkar va ovanligt angriparen överlever

Bättre poliser än vanligt.
(Tidigare sköt de ju ihjäl en kille med dows syndrom som hade leksakspistol)
Citera
2026-08-22, 12:34
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballkulan
Ett svärd är "gigantiskt" i min värld, ligger så klart i betraktarens öga. Av bilden att döma, var det ingen liten nätt sabel utan ett större svärd, av det snitt som AL använde sig av i Trollhättan 2015.

Resterande uppgifter du söker är mig veterligen inte känt.
Skall tydligen vara det här svärdet https://www.coldsteel.com/maa-arming-sword/
Citera
2026-08-22, 12:35
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Låter väl snarare som han frågar vem han ska attackera. Så utifrån den kommentaren enbart så låter det snarare som att han skulle kunna attackera vem som helst

Ja men syftar på att det är de första som kmr upp i psykopatens hjärna.. riktig horbarn iaf!
Citera
2026-08-22, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unitrequired-001
Nej, det gör dom inte.

Du förstår inte, när det gäller pedofiler har det redan begåtts ett brott. Tex dela eller samla CSAM material.

Samma med torskar, att köpa sex är ett brott. Har brott begåtts går polisen självfallet in.

Förklara vad som är brottet eller brotten som GM begått INNAN själva dådet som polisen skulle ha lagt resurser på?

Polisen borde lägga resurser på det. Precis som Säpo kollar upp potentiella terrorister.
Citera
2026-08-22, 12:36
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Hur kan TikTok låta såna konton få vara kvar?

För att det är ett vinstdrivande företag utan moral. Välkommen till internet!
Citera
2026-08-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Skall tydligen vara det här svärdet https://www.coldsteel.com/maa-arming-sword/

Herregud, vad ska en normal människa med ett sådant till? Vill man lajva medeltidsvecka och tydligt borde det räcka med ett större svärd av plast? Dessa vapen borde förbjudas, så klart.
Citera
2026-08-22, 12:38
Medlem
[quote=Ang_rita|95744382
Det är nog bra att Fagersta kommun avveveckat sin kommunslogan:
Här får du livstid
[/QUOTE]
Mitt förslag blir då:
Sveriges fagersta stad.
Citera
2026-08-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilyBranch
Handlade inte det om att de inte hittade henne förrän senare? Vad jag förstod var det först när allt lugnat sig och de skulle genomsöka byggnaden som de hittade henne.

Handlar snarare om att anhöriga ska få vetskap först. Att knipa om att en är död kan ju vara för att allt ska ske i rätt ordning.
Dödsoffret var väl en av de första som första patrullen såg när de gick in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in