2026-02-18, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
En vacker och briljant kvinna är en så uppfriskande kontrast till Trump babblandes om att vindkraftverk dödar valar
Ja oerhört briljant. Hoppas verkligen att dems tycker likadant och nominerar henne 2028.
Citera
2026-02-18, 11:27
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Hon representerar deras kärnväljare väldigt bra.
Du glömde av att svara som jag berättade du skulle göra.
Och hon är inte för Demokraternas kärnväljare heller så vill du försöka igen.
Och denna gång berätta vad som är bra med AOC, för du glömde av just denna delen, och varför jag ställer frågan är för att jag redan vet om att det är precis ingenting som du tycker är bra med AOC´s politiks idéer.
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du menar välutbildade?
Det är ingen som vet, inte heller är det ett svar på frågan som jag visste hen skulle fallera att svara på.
Och vilken politik tycker hen är bra med AOC, för vet redan det är ingen alls.

Det var därför det var så roande och ställa frågan.
Citera
2026-02-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du glömde av att svara som jag berättade du skulle göra.
Och hon är inte för Demokraternas kärnväljare heller så vill du försöka igen.
Och denna gång berätta vad som är bra med AOC, för du glömde av just denna delen, och varför jag ställer frågan är för att jag redan vet om att det är precis ingenting som du tycker är bra med AOC´s politiks idéer.

Det är ingen som vet, inte heller är det ett svar på frågan som jag visste hen skulle fallera att svara på.
Och vilken politik tycker hen är bra med AOC, för vet redan det är ingen alls.

Det var därför det var så roande och ställa frågan.
Ja hon passar in i dem. Biden -> Harris -> Aoc
Citera
2026-02-18, 13:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ja hon passar in i dem. Biden -> Harris -> Aoc
Du har fortfarande inte berättat vilken politik som är så bra som AOC har och varför är det så jobbigt för dig att berätta något så enkelt för?

Eller är det än enklare, och att det finns ingen alls och att du inte klarar av att säga detta och för resten blir bara hyckleri då?
Men fortsätt inbilla dig att ge var på vad som aldrig efterfrågades skulle vara ett svar.
För suprise det är det inte, och vi alla vet redan svaret, det existerar inget med AOC´s politik som du tycker är bra.
Så varför ljuga för?
Citera
2026-02-18, 14:00
Medlem
Citat:
Du har fortfarande inte berättat vilken politik som är så bra som AOC har och varför är det så jobbigt för dig att berätta något så enkelt för?

Eller är det än enklare, och att det finns ingen alls och att du inte klarar av att säga detta och för resten blir bara hyckleri då?
Men fortsätt inbilla dig att ge var på vad som aldrig efterfrågades skulle vara ett svar.
För suprise det är det inte, och vi alla vet redan svaret, det existerar inget med AOC´s politik som du tycker är bra.
Så varför ljuga för?
AOC förtydligar dems politiska mål. Dessutom fullgod representant för deras väljarbas.
Citera
2026-02-18, 14:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
AOC förtydligar dems politiska mål. Dessutom fullgod representant för deras väljarbas.
Jag väntar fortfarande på vad svaret är, att du vägrar berätta berättar endast EN sak och att du tycker ingen politik är bra av AOC.
Och antar ett nytt icke svar för frågan kommer nu, och för du inte vill bli avslöjad som den hycklare du är.(Men det är redan försent.)
Citera
2026-02-18, 19:51
Medlem
Citat:

Så varför ljuga för?
Mycket tyder på att AOC kan äntligen bli dems återgång till sina djupt rasistiska rötter. Vilket dems mob mentalitet.
Citera
2026-02-19, 10:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Mycket tyder på att AOC kan äntligen bli dems återgång till sina djupt rasistiska rötter. Vilket dems mob mentalitet.
Inget tyder på att du ska svara på vad med AOC´s politik som du tycker är så bra.
Är det så enkelt att du ljugit hela tiden och att det är inget som är bra med AOC´s politik?
Citera
2026-08-21, 16:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Hade varit stor humor om AOC blir Demokraternas kandidat i 28
Citera
2026-08-21, 19:37
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaghetervem
AOC is so jävla blåst att hon kommer aldrig bli president , det vore en katastrof för demokraterna om han blev deras kandidat hon är som Harris fast ännu mer hatad, republikanerna hade iaf gillat det.

Tyvärr du har nog rätt och sionistlobbyn kommer att se till att få den medgörliga kandidaten de kan få. Annars hade det varit kul med henne, maximal clown world.
Citera
2026-08-21, 22:32
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Tyvärr du har nog rätt och sionistlobbyn kommer att se till att få den medgörliga kandidaten de kan få. Annars hade det varit kul med henne, maximal clown world.
ok vem vill du ska bli president då?
Citera
2026-08-22, 10:44
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
ok vem vill du ska bli president då?

Det inte spelar någon vem som blir president när det gäller politiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in