2026-08-22, 09:55
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.worldwide
Avliden far, en mamma som inte vill ha honom, bosatt i ett fosterhem, låg impulskontroll, väldigt störd grabb med mycket demoner i huvudet skulle jag tro. Ni vuxna som sitter och spekulerar i om det är en vänster eller högerkille är fan sjuka i huvudet. Jag är 18 år och fattar till och med att grabben inte mådde bra och ramlade ner i ett maskhål av folk som hyllar skolskjutare på tik tok. Det blev hans verklighet.

Mycket bra och moget inlägg, all cred till dig grabben (eller tjejen).
Citera
2026-08-22, 09:55
Medlem
Radikalexorcists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouhgaylord
Han har ju växt upp i missär utan trygghet. Han klarade uppenbart inte av att hon gjorde slut.

Inget barn som växer upp under trygga förhållanden med ansvarfulla kärleksfulla vuxna kommer någonsin ta en machete och döda någon. Aldrig
Men alla som växer upp i en otrygg familj tar en machete och hugger ihjäl andra människor, är det så vi ska tolka ditt inlägg? Är det en förmildrande omständighet menar du?

Då skulle halva Sveriges befolkning vara slaktad.
Citera
2026-08-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franztastiskt
Kan vara till de andra barnen. R*****.N är mamma till GM iaf.

Ja.

Esztergom i Ungern tror ja. Pappan har anknytning till Legends Hungary MC.

Halvbröder eller kusiner, minns inte riktigt.

Jag kan inte säga så mkt för mamman har skyddade personuppgifter. Dock missbrukade inte hon vad jag vet utan hon var styrd helt och hållet av MGM’s pappa. Han sålde iaf små blå och andra piller, höll på med hundsmuggling och penningtvätt under den tiden.

Är mamman också från Ungern?
Citera
Medlem
Måste vara livstid på det här dådet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Vilket gör det svårt för mig att tro att den flickan som florerat i tråden skulle varit hans ex.

Ja, nä det känns inte så väldigt troligt kanske. Han kan ju ha varit intresserad av henne men det är kanske större chans att hon bara råkade befinna sig i hans väg.

Väldigt sorgligt oavsett, svårt att ta in vilket helvete hennes familj befinner sig i nu.
Citera
Medlem
poonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.worldwide
Avliden far, en mamma som inte vill ha honom, bosatt i ett fosterhem, låg impulskontroll, väldigt störd grabb med mycket demoner i huvudet skulle jag tro. Ni vuxna som sitter och spekulerar i om det är en vänster eller högerkille är fan sjuka i huvudet. Jag är 18 år och fattar till och med att grabben inte mådde bra och ramlade ner i ett maskhål av folk som hyllar skolskjutare på tik tok. Det blev hans verklighet.

Håller med dig fullständigt, att vuxna personer sitter här och försöker få det till en höger-vänster attack istället för att inse att snubben mådde sjukt dåligt är helt stört!

Snubben hamnade i ett mycket dåligt umgänge på internet som gav han någon sorts lycka och kamratskap.
Citera
2026-08-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Har hört att ju mer komplicerat samhället blir desto mer mentalsjuka uppstår.
Förövrigt tycker jag skolskjutningar är tecken på att samhället är sjuk på riktigt och saknar empati.

Inte samhället kanske men killen. Precis som mördaren i Malmö, förstod han nog inte andra människors värde. Typ han kan inte förstå deras perspektiv, och de blir bara figurer i en berättelse där han är huvudpersonen...
Citera
2026-08-22, 09:59
Medlem
Förstår inte på vilket sätt killen skulle vara högerextrem? Det är en psykiskt sjuk ung man som verkar gilla radikala element vare sig de är höger eller vänster. Han verkar sympatisera både med kommunister och AFS-nationalister enligt hans sociala media. Omöjligt att veta åt vilket håll han har sin ideologi. Att han skulle vara för AFS invandringspolitik känns helt ologisk med tanke på att killen är andra generationens invandrare och har två invandrare till föräldrar. Med AFS politik så hade hela hans familj fått rivna medborgarskap kastats ur landet för bristande vandel.
Citera
2026-08-22, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tänk ”långt vapen med egg”. Om det beskrivs som en machete, svärd eller katana ska vi inte lägga någon vikt vid. För de (kommun) som kommunicerat detta är det en obetydlig detalj.

Ja vad för det exakt var för eggvapen det är knappast kommunens högsta prio att ta reda på , kommoner och dagstidningarna brukar vara katastrofalt dåliga på korrekta benämningar , ordningsvakter kallas väktare , har till och med läst ordningsväktare vid något tillfälle , så tex en katana skulle lätt beskrivas som ett japanskt karatesvärd 😅
Citera
2026-08-22, 10:00
Medlem
Eller hamna hos en foster pappa som inte är ett dugg bättre än orginalet men blir väll så när det ligger pengar i fosterhem 🤔....

Sxxxxki är väll inte den bästa ängeln på jorden har jag hört ....

Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Sånt där vet ju du. Bra
Citera
2026-08-22, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radikalexorcist
Men alla som växer upp i en otrygg familj tar en machete och hugger ihjäl andra människor, är det så vi ska tolka ditt inlägg? Är det en förmildrande omständighet menar du?

Då skulle halva Sveriges befolkning vara slaktad.

De flesta växer inte upp under dessa omständigheter så du har fel.
Nej det ursäktar inte men det förklarar och om man tar ansvar ändrar man sig för att det inte ska fortsätta ske.
Citera
2026-08-22, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karusellmorot
thx mate

Kontot är redan spärrat...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto