2026-08-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellenlivsvilja
Ja det stämmer. SD-grisarna svettas just nu.

Inte någonstans har han hyllat en SD:are. Däremot har han hyllat en vänsterextrem marxist och kommunist från Örebro.
Citera
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svangren
https://www.fagersta-posten.se/fagersta/lista-alla-antagna-till-brinellskolan/
El och energiprogrammet
Media skriver han var "tidigare elev". Fast den artikeln "... gymnasieantagningen klar ... alla elever som ska gå på Brinellskolan i höst ... utbildningarna de har kommit in på". Verkar vara 15 veckor praktik, i så fall bara ett halvår i skolbänken, och bara sju klasskamrater, fast 30 platser (om man googlar på den). Lätt rörigt. Han kom in, men struntade i den?
Citera
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Avlidna personer är inte skadade. Avlidna körs inte till sjukhus för vård, de körs till bårhus. Som iofs kan finnas i sjukhuset.

Samt att kroppen normalt ligger kvar på brottsplatsen tills den är säkrad och forensiska gjort sitt. Man får verkligen hoppas att så ej är fallet.
Citera
2026-08-21, 19:48
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clearasil
Inslaget i Rapport nyss 19:30 talar för att det är något riktigt otäckt som hänt.

https://files.catbox.moe/tv2iga.mov

Ja det får man hålla med om.
Ryktas ju om någon död och någon utan ett ben (vilket rimligen borde ge två dödsfall då) men det senare är jag mest tveksam till.
Citera
Medlem
Ellenlivsviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Inte någonstans har han hyllat en SD:are. Däremot har han hyllat en vänsterextrem marxist och kommunist från Örebro.
En före detta vänsterextrem marxist och kommunist om jag får be. Numera är Allard högerextrem nationalist. GM hyllade även Kasselstrand.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Carlos? Chilenare?

Balkanes

Står på en av hans bilder att han är "Lejonet från Bušče"

(FB) Fagersta: Flera skadade i våldsdåd på Brinellskolan - MGM skjuten av polis (2026-08-21)
Citera
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wingston123
Det är ett konto på GMs TikTok-konto som stängdes av p.g.a. utrending.

SÄPO har varnat för incels. Sverige är världens mest inceltäta land.
Går det läsa mer om Sverige och dess förstaplats för flest incels, genuint nyfiken.
Citera
2026-08-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clearasil
Inslaget i Rapport nyss 19:30 talar för att det är något riktigt otäckt som hänt.

https://files.catbox.moe/tv2iga.mov

Ja man hörde det på SVT reporter . Tror detta är något riktigt stort och obehagligt då det tar sån tid och massor av ambulanser är kvar och elever på skolan
Citera
2026-08-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryckmannen
Men alltså, är inte det den Agn*s vars mor intervjuades i SVT och som hade telefonkontakt med sin dotter som satt i en matsal? Den flickan är inte samma person som syns skadad på GM:s foto.

Ingen aning jag har aldrig sagt att nån Agnes ska ha dött. Jag vet dock bara vem denna Agnes är som kör bil är därför frågade jag den som sa det om det var hon
Citera
2026-08-21, 19:50
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Hur vet du att han är "importerad"? Rickard Andersson var inte "importerad". Du skulle fortfarande ha problemet med dessa mongos som utövar våldsdåd i skolor. En bättre lösning vore ju att vårdshavare kan dömas om en minderårig utför dåd, så att det får effekt på barnuppfostran. Vi borde också öppna upp mentalsjukhusen och sänka tröskeln för när någon kan bli tvångsinrättad. Om någon hade haft insyn i hans tiktoks som nu sprids så hade det lätt kunnat vara ett skäl för tvångsinrättning.

Det mesta talar på att han var importerad då han skriver sina inlägg på facebook på ungerska och med en pappa som heter Karoly Nedel.

Det är inga svenska rötter precis.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Går det läsa mer om Sverige och dess förstaplats för flest incels, genuint nyfiken.
Det finns ingen bevis på det han skriver
Citera
Medlem
Det tvivlar jag inte på..

Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Det är främst USA som ligger bakom det dock. 764 och all sån skit är från USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in