2026-08-20, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KN83
R*ver verkar vara släppt iaf
falskt eftersom han sitter.

Citat:
Ursprungligen postat av DITTEX.
R.J sitter inte. Men puckot P.L och någon till är anhållen. Hoppas dom inte släpps ut igen.
Rj sitter.
Citera
2026-08-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Är han född 85?
Nej, det är han inte
Citera
2026-08-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
Fel, Patrik med k
På Facebook stavar han med c
Citera
2026-08-20, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powertyn
På Facebook stavar han med c
i papprena k
Citera
2026-08-21, 19:06
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Försök till mord, Ljusdal (2026-08-01)

Ny rubrik: Misshandel i Ljusdal (2026-08-01)

/Moderator
Citera
Igår, 08:24
Medlem
De är så ironiskt att han RJ ens kan bli åtalad, vet man vem killen är så vet man att han har en tendens att följa med fel folk. Inte så konstigt med tanke på hans uppväxt, men om man ens känner till honom så vet man att de finns egentligen inte ett ont ben i den kroppen hah. Vet flera vittnen som fört vidare hur dom som sett honom stå som förstenad vid händelsen.
Så min slutsats, av allt jag hört var han antagligen djävligt rädd och/eller bara helt ovetande om hur långt han P.J skulle gå. Tror han tagit sig en del vatten över huvudet, men vissa kan visst inte växa upp hur gamla dom än blir å de blir tyvärr deras dom. Så tragiskt som rättssystemet är så tycker jag ändå de är bra om han blir dömd, oavsett vetskap om vad som skulle hända, de kan förhoppningsvis lära någon i framtidens generation att inte göra något alls är ändå att göra något.
Citera
Igår, 08:34
Medlem
Citat:
falskt eftersom han sitter.

Rj sitter.

Citat:
Är de galningar?

Delvis, hörde att han åkte in häktet igen någon dag efter han blev släppt, antagligen för dom e rädd att P ska komma undan.
Så dom håller ju honom helt kvar för att han eller någon annan inte ska kolla rädda P. Men från vad folk återberättat hur P är som person, hoppas jag dom har riktigt goda grejer å sätta han låst ett bra tag. Stackars hund också. Allt detta över en jävla hund som P inte ens borde haft i första hand. Men de är visst viktigt att hävda sig om man han har sämre fördelar på andra ställen. Dsvdv.
Citera
Idag, 00:30
Medlem
Har domen kommit?
Citera
Idag, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KN83
Har domen kommit?
Inte ens åtalade än
Citera