2026-08-21, 17:42
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Jävlar, samhällskunskapen är mäktig hos dig.

Ska erkännas jag har inte särskilt koll på Polen vilket syns. Bara att erkänna jag hade fel.

Carlos får mig dock att undra om han har romersk bakgrund då någon tidigare nämnd hans fara Karoly är typisk zigenskt.

Även om Carlos är latinamerikanskt finns det zigenare med det namnet med.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
missförstå mig rätt, kanske uttryckte mig lite klumpigt.
givetvis så är jag inte emot att allting skickas till skolan!

det jag tycker är "konstigt" är var alla dessa resurser är någonstans vid andra tillfällen.
Poliser höll på att skadas ordentligt enligt deras egna ord. Men då fanns det inga kollegor från insatsstyrkan så långt ögat kunde nå, självklart förstår jag att det är order från högre ort som gör att det inte dök upp.

Utveckla. Insatsstyrkan dök inte upp? Detta börjar mer o mer lukta FF
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Så, mest troligt L*am C*rlos N*bel.
Utländsk härkomst.
Sprider hat om SD, M och de andra. Hyllar vänstermarxistiska Örebropartiet.

Som väntat.

En utlänning går in på en skola där det går mest svenskar.

Begår ett hatbrott. Fruktansvärt.

Lider med dom skadade.

Kan det vara rasism?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Vilken djupt rubbad kultur. Inte underligt att problematiska ungar drivs till vansinne när de fångas upp av dylika terrorceller.

Jag vill inte ge dom för mycket utrymme här inne. Men ja det är en mycket sjuk kultur.

Ser även att han repostade Kasselstrand. Vilket inte förvånar mig när jag ser ett ryskt tecken någonstans bland kommentarer.

https://www.tiktok.com/@dvve_swe/video/7670602564953591062?_r=1&_t=ZN-994PEKi6W2A
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorbromsen
https://www.tiktok.com/@grassgreenreborn

Det här verkar vara hans TikTok konto
Hur i helvete kan det finnas över 3000 följare? Ett fåtal jävla skitklipp är allt jag kan se på den kanalen.
Citera
2026-08-21, 17:43
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlavuj
En mossad chad. Konstigt för Judar brukar vara skötsamma i alla fall utan för Israel. När dem åker ner dit blir dem demoner.
Juden Carlos? Han är mer troligt en polack, ryss eller jugge och det vet man hur ni är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Inte alls lustigt. Man kan hålla två (eller fler) tankar i huvudet samtidigt. Eller ja. Vissa av oss...

Såhär kan det bli när man blir mobbad hela livet.
Troligtvis helsvensk kille som haft folk i sin närhet som gjort det JÄVLIGT tufft för honom under en lång tid. Säkerligen lite autism inblandat.
Om han är rasist eller ej vet vi inte ännu men mår du bra av att inbilla dig det så gör det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverpondus
Är du säker på att något sånt spelar roll?
Han ville kanske bara se blod.
Hela hans tiktok är full av politik, verkar rösta på den där frimurarjudens Örebro parti
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag kollade om namnet Nebel har någon som helst specifik koppling till judendomen. Inte alls på något sätt blev svaret från AI. Det är ett gammalt tyskt namn som betyder dimma. Det är inte mer judiskt än "Hitler" eller "Goebbels"
Finns en tysk polistaktik som heter Nacht und nebel (natt och dimma) - där polisen slår till kl 0400.

Finns ett nazivapen som heter Nebelwerfer (dimmkastare)
Citera
Medlem
Raktinyllets avatar
Har Aftonbladet ringt hans pappa än?
Citera
Avstängd
Johan201s avatar
Nu går även riks ut med att det skulle vara Liam Carlos Nebel

https://x.com/Riksstudios/status/2090825239206695379

Det enda jag ifrågasätter är om han är tidigare dömd för misshandel, bör han inte finnas i lexbase då?
Citera
Medlem
Han är ju varken vänster eller SDare. Flera tiktoks har han ju återpublicerat där han sympatiserar med AFS. Så bara lägg ner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in