2026-08-20, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Nej. Hon visste vem hon ville åt och vilka han hängde med.

Precis. Men undrar om hon lurade ut honom genom att säga att hon ville nuppa/var kär i honom eller köpa något tex. Eftersom de enligt uppgift kallade på honom åt henne. Det hade de nog aldrig gjort om de trodde att hon hade dåliga avsikter så hon måste lurat i dom någon anledning.
Citera
2026-08-21, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerArne
Precis. Men undrar om hon lurade ut honom genom att säga att hon ville nuppa/var kär i honom eller köpa något tex. Eftersom de enligt uppgift kallade på honom åt henne. Det hade de nog aldrig gjort om de trodde att hon hade dåliga avsikter så hon måste lurat i dom någon anledning.

Drängar, hon ville köpa. Han satt på grejerna och kom dit. Det är vad jag gissar på.
Citera
2026-08-21, 08:54
Medlem
sunny5s avatar
Mmm, men springisar tycks vara väldigt oförsiktiga, i så fall. Ska bli intressant om vi får veta på vem beställaren av skjutningen var på.
Citat:
Drängar, hon ville köpa. Han satt på grejerna och kom dit. Det är vad jag gissar på.
Citera
2026-08-21, 09:47
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Mmm, men springisar tycks vara väldigt oförsiktiga, i så fall. Ska bli intressant om vi får veta på vem beställaren av skjutningen var på.
Flickan blev skickad av gäng från södra Sverige, hon fick 15.000kr för utföra detta.... FEMTONFUCKINGTUSEN för att döda någon. Är så jävla glad att jag lämnat Sverige

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pBVeXR/flicka-misstanks-for-skjutningen-i-ronna-hade-vapnet-i-bh-n
Citera
2026-08-21, 09:48
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Fel.
Citera
2026-08-21, 10:50
Medlem
sunny5s avatar
Var fick du gäng från Södra Sverige ifrån??? HON är ifrån Södra Sverige!! Lär dig läsa, det står ingenstans VEM beställaren är!

Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Flickan blev skickad av gäng från södra Sverige, hon fick 15.000kr för utföra detta.... FEMTONFUCKINGTUSEN för att döda någon. Är så jävla glad att jag lämnat Sverige

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pBVeXR/flicka-misstanks-for-skjutningen-i-ronna-hade-vapnet-i-bh-n
Citera
2026-08-21, 11:36
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Var fick du gäng från Södra Sverige ifrån??? HON är ifrån Södra Sverige!! Lär dig läsa, det står ingenstans VEM beställaren är!
Skulle skriva Stockholm (Tumba). Gråt mer din jävla tönt
Citera
2026-08-21, 12:12
Medlem
sunny5s avatar
Oj här har vi minsann med en tuffing att göra....
Citat:
Citera
2026-08-21, 12:33
Medlem
Citat:

Tumba? FFL is alive igen! xD
Citera
2026-08-21, 17:05
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Tror personligen väldigt mycket på ditt sista stycke. Blir dock lite nyfiken på vad du menar med det fetade?

Klankultur o hederskultur ger inte automatiskt upphov till gängskjutningar. Fenomenet finns knappt i de länder som har denna majoritetskultur. Du måste ha fler ingredienser. Personer som är personlighetsstörda och (vilket jag tror är väldigt viktigt) inte kan den hantera kulturkrocken mot den svenska kulturen.
Citera
2026-08-21, 17:09
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Klankultur o hederskultur ger inte automatiskt upphov till gängskjutningar. Fenomenet finns knappt i de länder som har denna majoritetskultur. Du måste ha fler ingredienser. Personer som är personlighetsstörda och (vilket jag tror är väldigt viktigt) inte kan den hantera kulturkrocken mot den svenska kulturen.

Det var väl mest det här jag undrade över? Vad menar du är dysfunktionellt med den svenska mentaliteten och svenska kulturen?
Citat:
Då ligger ju den dysfunktionella svenska mentaliteten och kulturen när till hands
Citera
2026-08-21, 17:38
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Tror personligen väldigt mycket på ditt sista stycke. Blir dock lite nyfiken på vad du menar med det fetade?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in