Om namnet stämmer så är det sannolikt en helvit etnisk europe, mina misstankar om att det skulle vara en isolerad incel som hatar allt och alla (och främst invandrare) stärkts betydligt.
Är det för att undvika censur algoritmer, om - TikTok appen ens använder detta - som han klistrar in samma långa intetsägande text i sina klipp? Lite NWO mind control över det hela, som artist Spears.
Du kan onekligen vara insatt. Öppenvården svämmar över av förrvirade transor, det är t om så illa att vi har brist på hormonfrämjande läkemedel för kvinnor.
jag tvekar starkt på att det här handlar om 764 eller no lives matter utan vågar nog tro att der här handlar mer om subkulturen TCC (''true crime community''). ett community av (främst) barn & tonåringar som blivit radikaliserade där de glorifierar extremister.
jag kan ju absolut ha fel, men jag vågar luta i att jag har vart aktiv på sociala medier sen barnsben och nu sitter i 20-årsåldern. har sett måånga olika kretsar på internet från alla olika hörn. tiktok och discord och en massa andra sociala medier har en stor grupp av människor som gör sk. ''edits'' av folk som brenton tarrant, breivik, et cetera et cetera för att hylla deras gärningar, ofta till hardstyle, jumpstye, osv osv.
det kryllar av dem i sina egna communities på som sagt tiktok och discord där de ofta hetsar varandra till att begå egna brott. påminner mig starkt om knivdådet i eslöv där gm hade hyllat till dådet i nya zeeland.