2026-08-21, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Alltså på riktigt? Har hon sagt att hon inte kan svettas???
Hon är ju högblank i ansiktet jämt, även mitt i vintern?
Trodde hon svettades jämt 😅.
Kanske dags att för matt underlagskräm elker vad det kallas. Högblank jämt. Puder kanske dämpar glansen?
Droger och 0 underhudsfett= frusen=inte lika lätt för att svettas..
Är hon släkt med Prins Andrew 🤣😂🤣
Hahaha prins Andrew referensen 🤣 men alla vet ju att hon ljuger konstant. Tydligen sa hon häromdagen att hon fått mens som hon ej haft på 5 år. Men när hon var i Thailand detta år sa hon att hon glömde ta bort sin tampong... Som hon haft i 9 dagar... Men hon kanske har kraftiga flytningar drf hon använder tampong.. då borde hon nästan söka hjälp..
Citera
2026-08-21, 12:07
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är dessutom enkelt att se classy slutty ut - Louboutins, stayups med söm, svart pennkjol, vit figursydd blus med säg tre knappar uppknäppta och BAM - porrig AF utan att se ut som trash. Men det har gått inflation i att se trashy slutty ut och det har i sin tur gjort att det inte har så mycket sex appeal kvar. Nåja, det är hennes problem men hennes look skriker inte direkt 'wife and mother'. Man behöver inte heller sluta bry sig om sitt utseende bara för att man har man och barn.

Håller med om det du säger!
Min man brukar jämföra den här stilen med julklappar utan papper, hur spännande är det?

Det jag tycker är sorgligt är att hon som skulle ha råd att vara snygg kastar bort livet på att ha fula kläder enligt mig och många andra.

Nej absolut inte, tyvärr har Bianca inte ens tagit hand om sin personliga hygien utan man och barn.
Citera
2026-08-21, 12:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Håller med om det du säger!
Min man brukar jämföra den här stilen med julklappar utan papper, hur spännande är det?

Det jag tycker är sorgligt är att hon som skulle ha råd att vara snygg kastar bort livet på att ha fula kläder enligt mig och många andra.

Nej absolut inte, tyvärr har Bianca inte ens tagit hand om sin personliga hygien utan man och barn.
Jag tycker nödvändigtvis inte att det är fult per se, men det hör hemma på en brud man drar ladd från svanken på innan man knullar henne i röven. Trash som sagt.

Men visst - presenter utan papper, det köper jag.
Citera
2026-08-21, 12:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jag tycker nödvändigtvis inte att det är fult per se, men det hör hemma på en brud man drar ladd från svanken på innan man knullar henne i röven. Trash som sagt.

Men visst - presenter utan papper, det köper jag.

Sorgligt att Bianca har valt att utstråla det och många säger att hon tar droger själv också och med tanke på livet hon lever och ett tvångsmässigt resande och festande är det ganska troligt.
Citera
2026-08-21, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Hahaha prins Andrew referensen 🤣 men alla vet ju att hon ljuger konstant. Tydligen sa hon häromdagen att hon fått mens som hon ej haft på 5 år. Men när hon var i Thailand detta år sa hon att hon glömde ta bort sin tampong... Som hon haft i 9 dagar... Men hon kanske har kraftiga flytningar drf hon använder tampong.. då borde hon nästan söka hjälp..

Har hon fastnat mentalt i någon slags 16-årsålder? Kikade på hennes Snapchat och slås av hur omogen hon är och märkliga texter, vulgära bilder

Hon är väl närmre 30, borde landat bättre i sig själv vid detta laget
Citera
2026-08-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Har hon fastnat mentalt i någon slags 16-årsålder? Kikade på hennes Snapchat och slås av hur omogen hon är och märkliga texter, vulgära bilder

Bianca är 32år men verkar regressera mentalt.
Citera
2026-08-21, 14:14
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Ganska märkligt ändå att någon som tjänar miljoner på en snygg yta blir mest omskriven för regression och bristande hygien.
Spelar ju ingen roll hur välmejkad och smal du är om fiffi luktar surströmming typ.....🤮🤢.
Citera
2026-08-21, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Upplever också att hon verkade mer klok tidigare och med åren förändrats till dummare, dummare och mer bimbofierad.

Lustigt, när hon själv vill påskina motsatsen att hon minsann är sådan entreprenör. Varför är hon som person aldrig med i dagens industri?
Senast redigerad av tenstas-golfkung 2026-08-21 kl. 14:55.
Citera
2026-08-21, 17:23
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Sorgligt att Bianca har valt att utstråla det och många säger att hon tar droger själv också och med tanke på livet hon lever och ett tvångsmässigt resande och festande är det ganska troligt.
Det kan ju vara därför som hon alltid är svettig, smutsig och glömmer tamponger. Helt klart ett missbruksbeteende. Nästan säkert därför hon åker så ofta till just Ibiza också. Hela Medelhavet är ju annars fullt av pittoreska öar där man kan få vara ifred.
Citera
2026-08-21, 17:48
Medlem
Citat:
Det kan ju vara därför som hon alltid är svettig, smutsig och glömmer tamponger. Helt klart ett missbruksbeteende. Nästan säkert därför hon åker så ofta till just Ibiza också. Hela Medelhavet är ju annars fullt av pittoreska öar där man kan få vara ifred.

Hon vill vara ifred men ändå synas. Mest synas.
Citera
2026-08-21, 17:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon vill vara ifred men ändå synas. Mest synas.
Om ingen pratar om hennes så dör hon. Hon hade kunnat leva gott - och köra hela festprinsessagrejen - utan att ställa upp i TV, vara aktiv på sociala medier och så där. Eller rättare sagt hade hon kunnat dra sig tillbaka från rampljuset och ändå leva gott på sina pengar. Men då hade hon å andra sidan inte haft något värde för Caia som kuttersmycke. Men så mycket pengar hon har så hade hon ändå kunnat dra sig tillbaka och kunnat leva ett någorlunda jet-setliv ändå.

Men då hade hon inte kunnat vara Någon. Och det är nog där det kniper lite - innan hon blev sin egen kändis så var hon bara Pernilla Wahlgrens dotter - och det var nog inte tillräckligt för henne.
Citera
2026-08-21, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Har hon fastnat mentalt i någon slags 16-årsålder? KKikade på hennes Snapchat och slås av hur omogen hon är och märkliga texter, vulgära bilder

Hon ska väl fylla 32 och ja hon är fjortis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in