2026-08-21, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oxynomus
Oj, hur mår du?

Nej, men ett beräknat gatuvärde på 25 millle. Oavsett så är det stora summor, säkert tillräckligt stora för att skapa en hotbild. Eller vad finns för annat logisk förklaring till hotbilderna?

Sluta käfta, ta det som en man. Gatuvärdet spelar ingen roll när det kommer till hur mycket någon är skyldig någon annan.
Citera
2026-08-21, 07:11
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Fast nu är vi inte i Mexiko, jag tror inte dem här lallarna har resurser till nåt större.
Tror gör man i kyrkan.
Citera
2026-08-21, 08:14
Medlem
En svennebanan, TL, 19 år.
Citat:
Ursprungligen postat av Slomowarya
Ingen som vet vem den häktade är ?
Citera
2026-08-21, 08:43
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Fast nu är vi inte i Mexiko, jag tror inte dem här lallarna har resurser till nåt större.
Du vet inte så mycket va?

Vet av en farsa som fick fixa fram rejält med peng för att betala för det polisen tog.
Citera
2026-08-21, 10:20
Medlem
Värdet i grossistledet är i storleksordningen 500-700 kSEK för 100 kg, antar att det inte är bankat ännu.
För sådana småsummor, beroende på vem eller vilka som är inblandade, så är det en förlust man kan acceptera. Det kan reda sig om man inte sjunger som en kanariefågel till polis och åklagare.

Är det amatörer eller typer med stort behov av att få utlopp för aggressivt dominansbeteende så kan det bli ruskigt jobbigt för de som åkt fast med knarket.

Hade varit spännande att se vilka som är inblandade...
Citera
2026-08-21, 10:32
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
Synd, tjack är ju nice.

Det tenderar väl att vara "svenska" aktörer på västkusten just när det gäller amfetamin? Wolfpack? Jag får ursäkta min okunskap om det är Ahmed och Muhammad som har tagit över även denna drogmarknad, länge sedan jag var insatt i sådant.

Blattar, och en liten klick med balter. Wolfpack, år 2026? Nej.
Citera
2026-08-21, 12:05
Medlem
BerraByggers avatar
Är det han som hade hund ett tag och en tjej som envisas med att trycka in sitt feta arsle så att såna där tighta yoga byxor influerare har håller på att spricka ? Förstår inte varför man håller på så, noll självinsikt. Tappade aptiten två gånger på väg till krogen för jag gick bakom såna. Tvi
Citera
2026-08-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baluba6
En svennebanan, TL, 19 år.

Lust att ge lite mer ledtrådar? Tex genom att maska namnet.
Citera
2026-08-21, 12:52
Medlem
Kom igen nu, nån måste ju veta vad det är för ollon som är inblandade här!
Citera
2026-08-21, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibrieost
Kom igen nu, nån måste ju veta vad det är för ollon som är inblandade här!

Gissar att detta handlar om T falangen, dom har kontrollerat narkotika marknaden i Kungsbacka väldigt längre, dom är kända för att smuggla och sälja amfetamin. Min misstanke stärktes ännu mer när dom sa att flera adresser hade en hotbild, 15 st av T falangens medlemmar ligger ju på en dödslista och då snackar vi interna strider
Citera
2026-08-21, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jvlap
Sluta käfta, ta det som en man. Gatuvärdet spelar ingen roll när det kommer till hur mycket någon är skyldig någon annan.

Intressant att du inte svarade på min fråga till dig. Genuint intresserad av vad du har för teori varför flera nu har en hotbild efter gripandet?
Citera
2026-08-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali334
Gissar att detta handlar om T falangen, dom har kontrollerat narkotika marknaden i Kungsbacka väldigt längre, dom är kända för att smuggla och sälja amfetamin. Min misstanke stärktes ännu mer när dom sa att flera adresser hade en hotbild, 15 st av T falangens medlemmar ligger ju på en dödslista och då snackar vi interna strider

Så T-falangen och denne TL? Vet nog vem det är om initialerna stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in