2026-08-21, 01:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Vad fan ska Hahn säga då tycker du? Han har precis börjat jobba själv och är dessutom inte den personen som skulle be Honka dra. Helt färsk o typ första intervjun säga att tränaren är för dålig.

Kom igen nu …

Glömde nämna dig som en vettig diffender förlåt.
Citera
2026-08-21, 01:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Har aldrig sett en sportchef säga att han inte har förtroende för sin tränare. Det där säger ingenting.

Han har antagligen prioriterat andra frågor än tränarfrågan, vilket enligt mig är helt fel.

Istället för att börja värva borde han ha kickat Honsu dirr. Där gjorde han en felprioritering enligt mig.

Men jag tror inte Honsu är Hahns gubbe på sikt.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Glömde nämna dig som en vettig diffender förlåt.

Vilket jävla mörker om Bajen vinner mot oss och GAIS dessutom då är dom i guldläge….. Fyfan.
Citera
2026-08-21, 01:13
Medlem
Citat:
Just det jag reagerar på vi har aldrig mött er och Bajen inom 2 veckor tidigare….

Dessutom gäller detta sätta Bajen på plats så deras guldhopp försvinner.

Nej, har aldrig sett det heller. Men det var ju aldrig tanken att det skulle bli så men de flyttade ju MAIF-matchen mitt under pågående säsong.
Citera
2026-08-21, 01:15
Medlem
Citat:
Vilket jävla mörker om Bajen vinner mot oss och GAIS dessutom då är dom i guldläge….. Fyfan.

Aa, men jag tror ni vinner på Strawberry. Brukar bli så i era derbyn i Solna. Men jag är också orolig för att Sirius klappar ihop nu. De känns sköra. Har tappat tre stora ledningar efter uppehållet.
Citera
2026-08-21, 01:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Aa, men jag tror ni vinner på Strawberry. Brukar bli så i era derbyn i Solna. Men jag är också orolig för att Sirius klappar ihop nu. De känns sköra. Har tappat tre stora ledningar efter uppehållet.

All press på Bajen vi är ju inte ett Sthlms lag enligt Bajen så vi får väl gå ut och låtsar vara Halmstad på Örjans vall
Citera
2026-08-21, 03:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Ja det är givet att Sirius klappar ihop och jag tror dessvärre att Bajen vinner derbyt också.
Citera
2026-08-21, 03:13
Medlem
Skarparattarns avatar
SVFF<3 Bajen

Min nya signatur när bajen lyfter bucklan
Citera
2026-08-21, 07:30
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Vad fan ska Hahn säga då tycker du? Han har precis börjat jobba själv och är dessutom inte den personen som skulle be Honka dra. Helt färsk o typ första intervjun säga att tränaren är för dålig.

Kom igen nu …
Du låter lite arg? Och hur ska jag veta att er fotbollsCHEF inte styr över er tränare?
Citera
2026-08-21, 09:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det känns rätt bra än så länge. Betydligt bättre än Kalle Karlsson som tyvärr inte passade oss alls. En klart kompetent tränare med självförtroende och historik av SM-guld. Hur känns det att ha Honkavaara som tränare?
Fast är det inte lite ocharmigt att han tränade MFF fram tills nyligen?
Citera
2026-08-21, 09:51
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
SVFF<3 Bajen

Min nya signatur när bajen lyfter bucklan
Bajen lyfter bucklan om ca 25 år. 🤷🏻
Citera
2026-08-21, 09:56
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Bajen lyfter bucklan om ca 25 år. 🤷🏻
...för 10:e gången (om vi bara räknar allsvenskan).

Citera
2026-08-21, 10:00
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
...för 10:e gången (om vi bara räknar allsvenskan).

Hahaha, nä skulle inte tro det, tyvärr. I år så kan vi vara glada om Bajen kommer bättre än 5:a i tabellen.

Man vinner inte genom att spela gåfotboll samt passa bollen i sidled samt bakåt 90% av bollinnehavet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in