2026-08-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamia
Pappa Fjodor med familj finns förhoppningsvis där som motvikt.

Nja, det tror jag inte. Vad jag har för mig är det väldigt små lägenheter i det där området, det borde vara väldigt många människor på liten yta. Sen tänker jag att kaka söker maka? Hur vettig kan han vara?
Citera
2026-08-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaAficionado
Nja, det tror jag inte. Vad jag har för mig är det väldigt små lägenheter i det där området, det borde vara väldigt många människor på liten yta. Sen tänker jag att kaka söker maka? Hur vettig kan han vara?

Har fått till mig att han inte är speciellt vettig eller trevlig heller.
Citera
2026-08-18, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horuk
Har fått till mig att han inte är speciellt vettig eller trevlig heller.

Kanske inte han som ska diskuteras egentligen, men den F som jag mötte innan han träffade G var en, som det verkade, tyst och lite blyg kille. Han blev delvis förändrad när han blev ihop med G sa hans kompisar. Ibland ett mähä, ibland aggressiv när han skulle ”försvara” henne. Hans mamma och syster har jag träffat vid enstaka tillfällen och de verkar vettiga.
F är iaf inom normalspannet medan G är något helt annat. Min uppfattning.
Citera
2026-08-18, 13:35
Medlem
Citat:
Kanske inte han som ska diskuteras egentligen, men den F som jag mötte innan han träffade G var en, som det verkade, tyst och lite blyg kille. Han blev delvis förändrad när han blev ihop med G sa hans kompisar. Ibland ett mähä, ibland aggressiv när han skulle ”försvara” henne. Hans mamma och syster har jag träffat vid enstaka tillfällen och de verkar vettiga.
F är iaf inom normalspannet medan G är något helt annat. Min uppfattning.

Var inte dom typ 14 år när dom träffades?
Citera
2026-08-18, 16:28
Medlem
Citat:
Var inte dom typ 14 år när dom träffades?

Han gick andra året på gymnasiet och hon första, men hon var visst ett år yngre än de andra i klassen har jag för mig, så 15 då. Han var 17 eller 18.
Citera
2026-08-18, 19:27
Medlem
Citat:
Han gick andra året på gymnasiet och hon första, men hon var visst ett år yngre än de andra i klassen har jag för mig, så 15 då. Han var 17 eller 18.

Ja då ändras man mest troligt under dom typ 15 åren.
Citera
2026-08-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TofslanoVifslan
Kollade upp på instrack lite statistik på hennes följare. Från 29 juni har hon gått ner från 200.9k följare till 200.1k. Men 25 juli när hon gick ut med graviditeten så har hon fått flera följare. Är nu uppe i 200.4k följare.

Jag började precis följa henne pga graviditeten

Tänker det var så himla dåligt beslut att jag behöver följa det hela, relationen som svajat under varje graviditet och ändå fortsätter hon

Hur länge kommer det hålla med mannen tror ni? Påminner mig lite om hon Natalie Eklind
Citera
2026-08-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Vad som egentligen hände där är nog ingen som förstår. Två människor i ett förhållande där båda verkar ha kort stubin och där Z dragitbett flertal gånger, bland annat under graviditet/vid förlossning och där Z flyttat till sin farsa och ansökt om skilsmässa. Vem vet hur många gånger han egentligen stuckit. För att sen bli sams och ha en relation igen och nu är det en till bebis på väg. Ingen av dem har en normalt fungerande hjärna. Vilken normal kvinna vill ha en man kvar som stuckit och ansökt om skilsmässa? Och som har så kort stubin att han drämt handen i en dörr/vägg (?) att det blev hål. Och vilken normal man återvänder gång på gång till en kvinna han lämnat? Vad har de för hållhake på varandra egentligen? Och så skaffa fler barn på det? Nä, ingen av dem har hjärna. Enda det är synd om i allt detta är barnen.

Hon Lider ju av badboy syndromet och vill vara en gangster wife

Barnen blir till för att hon inte känner sig älskad och behöver barnen för det
Citera
2026-08-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Jag kan inte låta bli att tänka på hur barnen kommer bete sig när de kommer i tonåren. Tänker på G som växte upp så snabbt och flyttade hemifrån tidigt och levde i relation så tidigt... Vidrigt om man frågar mig... Undrar om hennes barn kommer göra likadant och om G skulle tycka att det är okej att hennes barn leker vuxenliv redan som 14-åringar... Tänker även på det här att barnen får klara sig själva och stängs ute och får ta hand om varandra och sina småsyskon. Det är inget värdigt och normalt liv för barn som växer upp. Vad sjutton ska det bli av dem om några år? Ser framför mig små tonåringar som börjar röka/dricka/ta droger och inleder problematiska relationer alldeles för tidigt och flyttar hemifrån tidigt. Och blir inte ansvariga vuxna sen med bra utbildning och jobb. Precis som morsans leverne...

De kommer ju såklart ha påverkats av föräldrarnas korta stubin
Citera
2026-08-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Det verkar dom redan ha gjort, stora barnen alltså. Är nog väldigt bortskämda också. Och tror sig säkert vara bättre än andra eftersom att båda föräldrarna tror det.
Citera
2026-08-19, 11:19
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Ja, på ett eller annat sätt. Naturligtvis påverkas de psykiskt. Finns i alla fall inte i min värld att barnen skulle vara opåverkade. Och även att de kanske tar efter beteendet. Alternativt att de istället blir väldigt tillbakadragna. Borde märkas tydligt på barnen när de samspelar med andra, både med vuxna och med andra barn.

Citat:
Det verkar dom redan ha gjort, stora barnen alltså. Är nog väldigt bortskämda också. Och tror sig säkert vara bättre än andra eftersom att båda föräldrarna tror det.

Bortskämda är de definitivt och det kan hända att de sitter på lika höga hästar som morsan. De har väl knappast fått lära sig något annat hemma.
Citera
2026-08-21, 02:23
Medlem
Någon som sett inlägget på gruppen Naras soldater på fb angående G?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in