2026-08-20, 21:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Exkrementgäddan bjöd på den väletablerade gäddpuss-selfien i grodperspektiv. Dansa i neon är en sak, den här karln vill dansa i något annat. Snart 1 000 gäddor deep, och den här är värst av alla?
Ja, usch och twii! 😝 Jag ryggade faktiskt instinktivt tillbaka lite grann när den där bilden dök upp i loggen. Bra namn på gäddan. Det är betydligt lättare att komma ihåg än #816
Citera
2026-08-20, 22:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
nu har #816 meckat lite med sin fb. Går inte se vännerna längre.
Han började på 122 och nu är dom 120. Han har rensat bort nästan alla länkar till Dumpen också. Hur många vänner ska vi gissa på att han har kvar imorgon? 😈 #816
Citera
2026-08-20, 22:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
För att fortsätta på temat gädd-Facebook, så var det någonting med hans profilbild som jag först inte riktigt fick kläm på. Han liknar någon, men jag kom inte på vem - förrän nu. #816 har faktiskt vissa likheter med seriemördaren Dennis Rader.
Citera
2026-08-20, 22:17
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, usch och twii! 😝 Jag ryggade faktiskt instinktivt tillbaka lite grann när den där bilden dök upp i loggen. Bra namn på gäddan. Det är betydligt lättare att komma ihåg än #816
Usch och twii på allt med #816
Citera
2026-08-20, 22:17
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
#200 är ju störd "på riktigt" i det att han faktiskt är dömd och inlåst på rättspsyk. #816 verkar däremot ha haft ett ganska bekvämt liv med fru och välbetalt jobb och är inte dömd för något (såvitt jag känner till), men störd är han i alla fall så att det räcker till en hel psykiatrikonferens.
Det är väl vad det kokar ner till (som för många är svårt att ta in, avser inte dig med "många").

Just det faktum att tidigare straffad för nånting, 5-10 år sedan kan vara hur lugnt som helst. Medan en ostraffad och dessutom säkerhetsklassat jobb är helt sjuk.

Belyser lite att det här med bakgrund m.m. säger lite och ingenting.
Citera
2026-08-20, 22:19
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
För att fortsätta på temat gädd-Facebook, så var det någonting med hans profilbild som jag först inte riktigt fick kläm på. Han liknar någon, men jag kom inte på vem - förrän nu. #816 har faktiskt vissa likheter med seriemördaren Dennis Rader.

Tänkte direkt på Anders Eklund när jag såg #816 facebook.
Citera
2026-08-20, 22:29
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Han började på 122 och nu är dom 120. Han har rensat bort nästan alla länkar till Dumpen också. Hur många vänner ska vi gissa på att han har kvar imorgon? 😈 #816
Jag gissar på... 88 #816
Citera
2026-08-20, 22:35
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Jag gissar på... 88 #816
Ja, det kan inte bli många kvar när dom har läst loggarna. Att manfallet inte är enormt redan ikväll beror säkert enbart på att vännerna inte hänger på Facebook hela tiden och uppdaterar sej på vad exkrementgäddan pysslar med. #816
Citera
2026-08-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123gt
}816 Verkar gift sig så sent som -22 om det är han som jobbar med militära grejer! Skapligt defekt människa!
Trist för frugan att alla kommer titta på henne och undra ifall det är hon som levererar fekalier till honom.
Blir nog tyvärr två som skrivs in i dödsboken den här gången.
Citera
2026-08-20, 22:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Trist för frugan att alla kommer titta på henne och undra ifall det är hon som levererar fekalier till honom.
Blir nog tyvärr två som skrivs in i dödsboken den här gången.
Ja, det är beklagligt att den stackars frun har haft oturen att gifta sej med exkrementgäddan, men blanda för fan inte in henne i ekvationen. Hon är helt oskyldig i detta och ska inte diskuteras här överhuvudtaget. Gäddjäveln själv kan däremot gå och hänga sej utan att jag känner mej upprörd. #816
Citera
2026-08-20, 22:45
Medlem
Gråter faktiskt av skratt åt simpliciteten i #816 konfrontation. Blev konstnärligt på nåt vis
Citera
2026-08-20, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det fokuseras alldeles för mycket på #816s scatfetish. Ja, han har uppenbart en ovanlig kink men den är inte olaglig. Alla människor har inte mellanmjölkssexualitet och det är absolut inget fel med det. Fokus bör vara på hans vilja att blanda in små barn i sitt sexliv, inte att han vill äta bajs.

Inget fel med 💩 fetisch tycker du. Intressant. Är det något du vill delge? Annars är det ett skevt inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in