Citat:
Ursprungligen postat av
Falstaff Fakir
Även jag är så gammal (född 1960) att jag ej har vaccinerats mot mässling och hade den som barn. Till barnsjukdomarna räknades mässling, påssjuka, vattkoppor och röda hund, och jag har haft alla fyra. Vad gäller hur allvarligt man såg på dessa var att det var bra att få dem som barn eftersom man blev sjukare om man fick dem som vuxen.
Det har i senare tider visat sig att det är bra att bli sjuk i de vanliga barnsjukdomarna som barn eftersom det trimmar upp immunförsvaret vilket i sin tur leder till att genomsnittsåldern för att drabbas av cancer ökar med två år relativt vuxna som vaccinerat sig mot barnsjukdomarna. Vaccinering oavsett vaccintyp är något som man ska undvika i största utsträckning eftersom vaccinering leder till att immunförsvaret atrofieras. Varje infektion är en gympaövning för ditt immunförsvar.
Dessutom är det möjligt att hantera graden av sjukdomsutbrottet genom att konsumera en antiviral som ivermektin. Det går också att reducera infektionsgraden i barnen genom att låta barnen konsumera TMG (trimetylglycerin) eller kolin i förebyggande syfte eftersom det gör att infekterade celler tar kål på sig själva snabbare och virusmängden som måste tas om hand om därmed blir mindre när immunförsvaret väl reagerar. En sidoeffekt är också att barnen blir något större när de växer upp, TMG används som djurfodertillskott inom jordbruket och är väldigt billigt.
Det finns numera medicinsk teknik som kan eliminera alla virusinfektioner, tom sista stadiet av rabies eller hiv, men den är i malpåse sedan tio år tillbaka pga att den skulle ha dödat enorma redan etablerade kassakor som globalt står för hundratals miljarder i försäljning vilket skulle innebära en högst negativ inverkan på börskurserna för t.ex Glaxosmithkline och Astrazeneca. Det demokratiska systemet leder med tiden till en total förslavning av folket med folkets eget medgivande för nästan alla svenskar är födda till att vara trälar.