2026-08-17, 22:56
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Underbart! Hoppas SD hamnar på 0%. Hatar dem över allt annat! Skiter i vem som regerar så länge byfånarna inte är med.
Varför?
Citera
2026-08-17, 22:59
Medlem
Känner mer och mer för varenda debatt som jag ser att ytterkantspartier som V, MP och SD kan dra åt helvete.

Kan inte övriga partier bara komma överens om att frysa ut de radikala jävlarna och sen bygga samman en mittenregering. Skulle till och med kunna tänka mig att se S och M ihop i en regering bara för att hålla ytterkantspartierna borta.
Senast redigerad av Kimma7 2026-08-17 kl. 23:01.
Citera
2026-08-17, 23:00
Medlem
Smoothmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lofiboy
Underbart! Hoppas SD hamnar på 0%. Hatar dem över allt annat! Skiter i vem som regerar så länge byfånarna inte är med.

Så du tycker miljötalibanerna och kommunisterna är att föredra...?
Citera
2026-08-17, 23:04
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Känner mer och mer för varenda debatt som jag ser att ytterkantspartier som V, MP och SD kan dra åt helvete.

Kan inte övriga partier bara komma överens om att frysa ut de radikala jävlarna och sen bygga samman en mittenregering. Skulle till och med kunna tänka mig att se S och M ihop i en regering bara för att hålla ytterkantspartierna borta.
SD behövs. Vi behöver städa ORDENTLIGT för att få ordning på detta. Det är övriga partier som satt oss i denna knipan vi befinner oss i.
Citera
2026-08-17, 23:06
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Mycket märkligt beteende av L att stå och bära på någon davidsstjärna.
Hon är desperat nu att komma över spärren.
Citera
2026-08-17, 23:08
Medlem
Libertarismuss avatar
Vänsterns lösning:
Ge mer pengar i bidrag till singelmorsor. Höj skatterna för de rika och produktiva i samhället. Skicka ut miljardärerna och ta in somalierna.

Det finns egentligen bara två sorters personer som röstar på vänstern: kvinnor och avundsjuka människor.
Citera
2026-08-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
SD behövs. Vi behöver städa ORDENTLIGT för att få ordning på detta. Det är övriga partier som satt oss i denna knipan vi befinner oss i.
SD kommer inte städa upp något din lättlurade byfåne. Du kan ju hoppas hur mycket du vill att din gamla diesel-rishög kommer att tankas billigare, men SD politikerna som du sitter och dagdrömmer om kommer inte lösa problemen du själv har försatt dig i.
Citera
2026-08-17, 23:11
Medlem
Libertarismuss avatar
Magdalena Andersson säger ju ingenting. Det enda hon babblar om är "högern har sänkt skatten med x antal kronor för sig själv i månadslön". Jo, det stämmer väl iofs, men det är knappast därför man genomfört skattesänkningar. Hon gör det kvinnor är bäst på, att manipulera, tjata och ljuga.
Citera
2026-08-17, 23:13
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
SD kommer inte städa upp något din lättlurade byfåne. Du kan ju hoppas hur mycket du vill att din gamla diesel-rishög kommer att tankas billigare, men SD politikerna som du sitter och dagdrömmer om kommer inte lösa problemen du själv har försatt dig i.
Utan SD hade inte dieseln varit så billig som den är idag, så du har redan fel xD
Citera
2026-08-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Medborgarna i Sverige är tydligen ekonomiska självplågare. Energi, bränsle och invandring kommer bli förödande.

A Strindberg, ” Det är synd om människorna …”
De har kort minne. Att minnas fyra år tillbaka i tiden är över deras förmåga. Kaoset, hoten om att fälla regeringen, budgetar som inte gick igenom, Magdalena Andersson som avgick efter 7 timmar! som statsminister efter att en borgerlig budget röstats igenom av riksdagen…

Ett folk som röstar på ett nytt kaos efter fyra korta år av ordning och reda förtjänar ett helvete. Och det kommer om vänstern vinner.
Citera
2026-08-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7

SD är ett mittenparti.
Citera
2026-08-17, 23:24
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Hon kan säga vad fan som helst. Inte en jävel i S väljarbas bekymrar sig i vad som sker i politiken. Det är sen gammalt att rösta på sosseriet. Farmor gjorde det, pappa gjorde det och därför gör jag det!
Precis, därför lever Socialdemokraterna kvar för vi har byfånarna i bruksorterna som generationsröstar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in