2026-08-17, 17:48
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyri
Kan vara en av de bästa intervjuer jag hört av en svensk politiker de senaste 10 åren
Instämmer helt. Han rak och ärlig. Den enda politikern i Sverige som också försvarar etniska svenskars rätt till Sverige.
Citera
2026-08-17, 17:49
Medlem
Har följt MA ett tag, och tyckte först han var konfrontativ över rätt saker. Men...ju mer man sätter sig in i hur han är så går det ju inte att frånse.
Han klarar ju inte av att bete sig normalt...han må ha rätt i en hel del. Men ja som sagt...han måste vara dum i hela huvudet, på riktigt.
Citera
2026-08-17, 17:58
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Därför att det är uppenbart vad etnisk svenskhet och kulturell svenskhet är. Det förstnämnda är genetiskt och det sistnämnda kulturellt. Alla förstår detta, men ingen vågar säga det.
För att vi är ockuperade av främmande makt som spärrar in oss för häst mot soffgrupp om vi säger sanningen.
Citera
2026-08-17, 18:00
Avstängd
Johan201s avatar
Han är klockren.

Hoppas innerligt han kommer in i riksdagen och kör över de brunröda.
Citera
2026-08-17, 18:00
Medlem
Dumdrygs avatar
Har nu sett 51 minuter av intervjun men vet fortfarande inte varför man ska rösta på just Örebropartiet i riksdagsvalet 2026.
Citera
2026-08-17, 18:02
Avstängd
Johan201s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Har nu sett 51 minuter av intervjun men vet fortfarande inte varför man ska rösta på just Örebropartiet i riksdagsvalet 2026.

Han säger inom den tidsramen att kriminellt smuts ska ut ur Sverige.

Om det är inte nog för att få dig att lyssna är du med största sannolikhet kommunist.
Citera
2026-08-17, 18:02
Moderator
T-80Us avatar
Jag har följt den här tråden sedan den skapades, men ser först nu intervjun.

Jag är nu... 46 minuter in i intervjun och har inte ha sett Allard göra bort sig ännu. Möjligen kommer den biten ännu senare, men jag har svårt att tänka mig det.

Allard talar klarspråk. Han är ibland grov och väldigt rak, men det är precis vad människor som de aktuella "journalisterna" behöver mötas av. De ställer ledande frågor, den kvinnliga "journalisten" förefaller dessutom vara helt hjärnförlamad (något Allard mycket riktigt påpekar) och deras spelade oförståelse för självklara, objektiva och vetenskapligt belagda företeelser är nog det enda som både är tröttsamt och antiintellektuellt i hela den aktuella intervjun.

Man kan ogilla Allards sätt, och/eller hans politiska åsikter och yttranden, men påstår man att han är dum eller obildad, så ligger snarare de problemen i betraktarens öga och öra, än i Allards uttalanden.
Citera
2026-08-17, 18:06
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto--75
Har följt MA ett tag, och tyckte först han var konfrontativ över rätt saker. Men...ju mer man sätter sig in i hur han är så går det ju inte att frånse.
Han klarar ju inte av att bete sig normalt...han må ha rätt i en hel del. Men ja som sagt...han måste vara dum i hela huvudet, på riktigt.

Han håller inte käften och säger istället rakt ut vad han tycker och tänker om någon. Är det att inte kunna bete sig enligt dig?

Det är bättre att vara en kastrerad sojacuck som knyter näven i byxfickan?
Senast redigerad av Steinarr 2026-08-17 kl. 18:11.
Citera
2026-08-17, 18:07
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg

Absolut ingenting alltså? Låt mig gissa, du är AFS fan?
Citera
2026-08-17, 18:16
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Absolut ingenting alltså? Låt mig gissa, du är AFS fan?

Nä men helt seriöst. Vilken politik vill han driva i riksdagen? Man kan läsa att han beslutade sig i november 2025 att ställa upp i riksdagsvalet 2026. Men lyckas inte klämma ur sig ett normalt partiprogram på flera månader.

Jag har inget problem med hur han uttrycker sig och pratar. Men vad fan vill han? Stoppa invandringen. Ja det vill andra partier också.
Citera
2026-08-17, 18:32
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nä jag sitter och tittar på intervjun en gång till och han kommer inte med konkreta exempel vad en etnisk svensk är eller en kulturell svensk är.
Jag arbetar absolut inte på DN jag tycker att det är en dålig tidning
Åjo han pratar om etnisk svenskhet och naturligtvis börjar journalisterna skruva på sig och förstår inte att ett vitt barn fött av svenska föräldrar är svensk. Han förklarar också att t ex adopterade kan vara kulturellt svenska men du är precis som journalisterna - vill inte förstå för då spricker er världsbild och då förnekar man uppenbara saker som är så självklara att det blir larvigt att förklara dom t ex att vatten är vått.
Citera
2026-08-17, 18:33
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Så du är en av pöbeln som är fan boy till den efterblivna idioten? Finns ingen vettig människa som vill ha in idioten i riksdagen det enda han kan göra är att skrika på sina motståndare. Hur kan du tycka att det var DN som skapade situationen? Han gjorde bort sig fullständigt och visade nu för hela landet att han är en drift kucku en pajas en narr
Det är exakt vad jag vill att han ska göra i RD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in