Citat:
Det var inte vad jag skrev, och du tycks lyckligt ovetande om vad "vetenskap" innebär för en troende muslim eller ortodox jude d.v.s. det är irrelevant vad vetenskapen påstår. Tron försätter berg , det är den religiösa vetenskapen . Men tack för att du demonstrerar din historiska kunskap, som tydligen tar slut någonstans i slutet på 1800-talet trots att du försökte med DNA .analyser .
Självmål som jag betraktar det. Du måste ändå förstå att Palestina är en hastig idé att samla en arabminoritet av jordanier, egyptier och libaneser , de flesta hjärntvättade av en arabisk form av djupt etnocentriska radikala former av ett Islam som använder begreppet "palestinier" som både en aggressiv och passiv form av soldater vars enda uppgift här på jorden är att avlägsna juden ?
Självmål som jag betraktar det. Du måste ändå förstå att Palestina är en hastig idé att samla en arabminoritet av jordanier, egyptier och libaneser , de flesta hjärntvättade av en arabisk form av djupt etnocentriska radikala former av ett Islam som använder begreppet "palestinier" som både en aggressiv och passiv form av soldater vars enda uppgift här på jorden är att avlägsna juden ?
Det enda självmålet här är att du tror att religiösa fantasier upphäver biologiska och historiska fakta.
Vi diskuterar vetenskap och verklighet och inte vad extremister tror på.
Myten om att palestinier bara är en "hastig idé" av jordanier och egyptier är helt felaktig. Namnet Palestina har använts om området och dess folk i tusentals år och befolkningen har bott på den jorden i generationer, vilket modern genetik bevisar utan tvekan och att du försöker reducera ett helt folk till "hjärntvättade soldater" visar bara din egen desperation och det är inte palestinierna som raderar ut någon utan det är Mileikowskys ockupationsstat som bombar Gaza för att slutföra den etniska rensning som de europeiska sionisterna startade 1948.