2026-08-16, 06:34
Medlem
Jag tror att alltfler tjej kommer att lämna Islam eller åtminstone bli meerliberala.
Dom kommer att ta för sig av friheten i Sverige men kanske behålla religionen.
Tror inte muslimska tjej är så oskyldigt som dom sr ut!
Dom tröttnar på islamitiska förtrycket.
Vad var och tar ni?
Citera
2026-08-16, 06:53
Medlem
Och vad baserar du det här på? Har du träffat och pratat med flera såna här tjejer eller?
Citera
2026-08-16, 08:03
Medlem
Jag tycker inte vi skall riskera svenska folkets framtid, på vad några tror, eller hoppas.
Citera
2026-08-16, 08:27
Medlem
De som tröttnar får lära sig flyga från balkongen.
När muslimerna blivit tillräckligt många så kommer de börja skära halsar på oss svenskar. Då pratar jag inte enstaka halsar utan allas halsar.
Citera
2026-08-16, 08:43
Medlem
Alldeles för många har inte integrerats, det är bara att ta till sig och inse.
Det är bara titta på antalet muslimska tjejer med slöja i städerna, dessa kan man helt stryka från listan om tillräckligt försvenskade.
Slöjan signaler inte att man anammar majoritetskulturen, utan att man vill distansera sig från den och visa det helt öppet.
När merän hälften kommer gå med slöja så är det de som är majoritetskulturen och den agendan som kommer att gälla.
Citera
2026-08-16, 09:26
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Alldeles för många har inte integrerats, det är bara att ta till sig och inse.
Det är bara titta på antalet muslimska tjejer med slöja i städerna, dessa kan man helt stryka från listan om tillräckligt försvenskade.
Slöjan signaler inte att man anammar majoritetskulturen, utan att man vill distansera sig från den och visa det helt öppet.
När merän hälften kommer gå med slöja så är det de som är majoritetskulturen och den agendan som kommer att gälla.
Maggan och hennes väninnor tillsammans MP och V står och slår huvudet i väggen, det ska gå, det måste gå! Det är varje kvinnas rätt att visa upp arslet, en av de viktigaste rättigheterna!
Senast redigerad av RazorKevlar 2026-08-16 kl. 09:29.
Citera
2026-08-16, 09:46
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Det är nog vanligare i såfall att de spelar med lite, skaffar svenska kvinnliga vänner, som de kan grooma och hjälpa leda in i relation med muslimska män. Relation i mening, gratishora.
Citera
2026-08-16, 10:14
Medlem
Mad monks avatar
Klart de är så de kan lura fårskallar som dig. Gillar du liberaler är det väl bara att färga håret blått och vifta med en hbtq-flagga.
Senast redigerad av Mad monk 2026-08-16 kl. 10:16.
Citera
2026-08-16, 10:49
Medlem
Resonemanget bygger helt på spekulation. Begreppet ”liberal” definieras inte, inga belägg presenteras och en mycket heterogen grupp behandlas som om den vore kulturellt och ideologiskt enhetlig.

Dessutom konstrueras en falsk motsättning mellan islam och frihet, trots att religiös identitet och liberala värderingar kan samexistera.

Formuleringen om att kvinnorna inte är så ”oskyldiga” som de ser ut säger slutligen mer om skribentens sexualiserande föreställningar än om kvinnor.
Citera
2026-08-16, 11:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
De som tröttnar får lära sig flyga från balkongen.
När muslimerna blivit tillräckligt många så kommer de börja skära halsar på oss svenskar. Då pratar jag inte enstaka halsar utan allas halsar.

Jag tror i och för sig att många svenskar och européer välkomnar det för då är allt fair game. Jag är inte särskilt övertygad om att packet har kompetensen att vinna i Europa när det är lika villkor och saken ställts på sin spets. När svenska lallare som inbillat sig att bara man åker tunnelbana en gång så försvinner allt nedärvt kulturellt vansinne från DNA inser att de haft fel så kommer de fort ställa in sig i ledet.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Det är nog vanligare i såfall att de spelar med lite, skaffar svenska kvinnliga vänner, som de kan grooma och hjälpa leda in i relation med muslimska män. Relation i mening, gratishora.

+1. Dessutom att låtsas vara svensk och liberal ger sådana oerhörda fördelar överallt men när det är dags att bilda familj så är det kulturen som vinner utom några fall som Fadime, Paela eller vad hon nu hette.

Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Resonemanget bygger helt på spekulation. Begreppet ”liberal” definieras inte, inga belägg presenteras och en mycket heterogen grupp behandlas som om den vore kulturellt och ideologiskt enhetlig.

Dessutom konstrueras en falsk motsättning mellan islam och frihet, trots att religiös identitet och liberala värderingar kan samexistera.

Formuleringen om att kvinnorna inte är så ”oskyldiga” som de ser ut säger slutligen mer om skribentens sexualiserande föreställningar än om kvinnor.

Snyggt isär plockat.
Citera
2026-08-16, 11:43
Medlem
busy-signals avatar
Det kan du fantisera om, i dina knäppis-fantasier, tycker jag. Men alla vi andra ser på långt håll att dom inte ens tittar åt oss svenskar.

Många av dem lär väl tycka att vi är äckliga grisar, precis som muslimer i allmänhet gör, även om "de sekulära" aldrig skulle erkänna det.

Sen kan jag iofs hålla med dig, att vissa av dem kan se väldigt fina ut. Särskilt dom allra värsta snobbisarna som går i svindyra utstyrslar och ser ut att tillhöra nåt slags adel.

Sen finns det garanterat invandrarbrudar som gillar svenskar också, särskilt från den kristna delen av MÖ. Men det vete fan om muslimerna gör det (dvs de som bär slöja). Jag tror iaf inte att jag har uppfattat några såna vibbar från nån i slöja, inte vad jag kan komma ihåg på tak arm iaf.
Senast redigerad av busy-signal 2026-08-16 kl. 11:47.
Citera
2026-08-16, 11:53
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266

Men eftersom frågan inte är ställd av nån akademiker, så går det utmärkt att bemöta hans uppenbart sexualiserade föreställningar ändå.

Nej, musklimbrudar gillar inte oss svenskar. Har aldrig gjort, och kommer aldrig att göra. Muslimer älskar andra muslimer, och skulle dom vara "sekulära" så föredrar dom ändå andra muslimer. Alla dagar i veckan.

Sen kan du gärna få utveckla dina tankar om liberal islam, eller vad det nu var som du försökte låta påskina?

Nä kom igen nu. För du vet lika väl som jag, att muslimer är experter på att spela maskerad, och därför kan dom vara rätt duktiga på att äta bacon och uppvisa andra "liberala beteenden".
Särskilt när dom befinner sig "på fiendens mark" (dvs i västerlandet, bland västerlänningar) och bedriver vardagsjihad mot oss otrogna. Men det betyder inte att dom har gett upp sina egna värderingar, och dom hatar oss ändå, fast dom kanske festar med oss och låter oss handla grejer av dem.

Det märks väl exempelvis av att muslimer inte har några problem med att våldta icke-beslöjade kvinnor, eller till och med begå förnedringshomosexvåldtäkt i grupp, med behag, när tillfälle bjuds.

Och om dom skulle ha fru eller flickvän hemma, så räknas inte en jihad-våldäkt som ett brott, varken av den muslimska församlingen eller inom relationen/äktenskapet. En muslimsk man skulle förresten aldrig äventyra äktenskapets frid och berätta för frugan heller. Bara för att han begår nån liten jiadvåldtäkt på sidan av, lite klass har dom ändå.
"Nej, jag är varken bög eller sadist bara för att jag går igång på att våldta otrogna horor och grisar i stjärten. Det är våran kultur. Lite skön Jihad tackar man inte nej till, fattar du?"

Eller, som att du aldrig ser dessa påstått "liberala" muslimer eller muslimska organisationer, fördöma ett muslimskt terrordåd.
Senast redigerad av busy-signal 2026-08-16 kl. 12:18.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in