2026-08-15, 12:58
Medlem
GertBennys avatar
När jag var rikt som ett troll, vilket jag inte är längre, så köpte jag en massa kalsonger från ett norskt märke som hette Comfyballs. Det var sköna kalsonger. Nu är jag en fattig man och bär mest de kalsonger jag får i julklapp och födelsedagspresent.
Citera
2026-08-15, 13:07
Medlem
Undermedvetenh3ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Bambu, det tråkiga är att de faller sönder sen i tvätten. Men så länge som de håller så är det rent guld. Luftigt, antibakteriellt så det avgör inga dofter, torkar fort om det blir svettigt och känns mest som att gå runt naken.

Bara göra det till en vana att köpa något storpack varje halvår.

Kör också på bambu. Det gjorde mina med men sen började jag hänga dem på tork istället för att torktumla. Håller betydligt bättre nu! Känns som nya 6 månader senare.
Citera
2026-08-15, 13:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Patetiskt. Är "no u" det bästa du har att komma med ditt rövsmörsmarinerade äckel?
Det du skrev var så specifikt att det är omöjligt att inte förstå att du projicerade, haha! Busted, butty butter bwoy!
Citera
2026-08-15, 13:37
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Det du skrev var så specifikt att det är omöjligt att inte förstå att du projicerade, haha! Busted, butty butter bwoy!

Specifikt för dig ja, det var därför det sved så mycket i ditt svettiga skrev.

Du vet vi normala människor har inte dina problem eftersom vi dushar och byter underkläder dagligen. Dina rövmarinerade jeans som du dag ut och dag in besudlar med din ohemula mängd kroppsvätskor blir en helt egen nivå av groteskeri, men eftersom du har kroppshygienen av en gris i en dypöl så är det inget du noterar.
Citera
2026-08-15, 13:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Specifikt för dig ja, det var därför det sved så mycket i ditt svettiga skrev.

Du vet vi normala människor har inte dina problem eftersom vi dushar och byter underkläder dagligen. Dina rövmarinerade jeans som du dag ut och dag in besudlar med din ohemula mängd kroppsvätskor blir en helt egen nivå av groteskeri, men eftersom du har kroppshygienen av en gris i en dypöl så är det inget du noterar.
Det börjar klarna att det där är specifika sexuella fantasier du har.

Jag trollade; klart jag använder kalsonger. Men du börjar låta rätt creepy, så jag vill att du slutar skriva till mig. Du får runka åt någon annan.

Att du aldrig DUSCHAR är tydligt, då du inte ens klarar av att stava till ordet, lol. Är inte sommarlovet över pysen?
Citera
2026-08-15, 14:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Kör också på bambu. Det gjorde mina med men sen började jag hänga dem på tork istället för att torktumla. Håller betydligt bättre nu! Känns som nya 6 månader senare.

Ah, men dåså. Då kanske det är torktumlarn som är problemet. Mina höll i 3 månader innan det började bildas rätt stora hål i den.
Citera
2026-08-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undermedvetenh3t
Flashback, nu är det dags för ett riktigt viktigt ämne.

Vilka kalsonger är enligt er de skönaste kalsongerna? Är inte intresserad av H&M:s standardmodell, tänk Rolls Royce fast på rea. Motivera även varför de är sköna. Material? Luftiga? Boxer?

Nu kör vi!

Frihet är mitt val. Dvs fri från. - Onödigt plagg, som man lätt kan undvara.
Citera
2026-08-15, 16:18
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TystLogik
Jag kör med comfyballs cotton, är dom bästa och skönaste enligt mig då.
Brukar passa på att köpa när dom har 10packs rea några gånger om året, håller ca 1-2år med daglig användning och då har jag ett jobb som sliter kläder.

Även för en som har har en större utrustning är detta valet. Rymliga och sköna!
Citera
2026-08-15, 16:20
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
eccoawear, 12 par för 399:-
Tror det är bambu eller något liknande, svinsköna och mindre än 40:- per par!
Citera
2026-08-15, 17:08
Medlem
Gillar briefs bäst - boxers är för varma om man inte väljer de löst sittande men då hålls ju inget på plats. Nästan alla nu har 5% elastan inblandat och då tycker jag det blir svettigt och jobbigt när det kramar åt bollarna. Köpte senast Amazon Essentials briefs 100% bomull, bred resår och utan påsydd etikett. Betalade 175kr för 7st på Amazon days, nu kostar de 289kr för 7st - forfarande billigt.
Citera
2026-08-15, 17:27
Medlem
Vet inte om de finns kvar. Men för typ tio år sen köpte jag nå tre pack kalsonger på Dollarstore för typ hundra spänn, jävlar va gött luftiga det var utan att resåren satt konstigt. Undra om de finns kvar ?! Inte rolls Royce en för hundra spänn var det nästan för bra.
Citera
2026-08-15, 17:35
Medlem
Måste slå ett slag för Uniqlo Seamless AIRism, använder bara dessa numera. Lika sköna som bambu, men luftigare och mer slitstarka.

Lite mer info här: https://www.uniqlo.com/se/en/contents/feature/masterpiece/product/airism-seamless-boxer-briefs/
Senast redigerad av jirachi 2026-08-15 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in