Igår, 11:09
Medlem
Rätt anmärkningsvärt ändå hur höjdhoppet gått ner sig senaste åren, när jag växte upp (00-tal och fram till sent 10-tal) så var man uppe och pushade mot 2.40, gärna fler hoppare, nu vinner man på runt 2.30, vad har hänt?
Citera
Igår, 11:19
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
Rätt anmärkningsvärt ändå hur höjdhoppet gått ner sig senaste åren, när jag växte upp (00-tal och fram till sent 10-tal) så var man uppe och pushade mot 2.40, gärna fler hoppare, nu vinner man på runt 2.30, vad har hänt?
De gjorde flera hoppare redan på 1980-talet, fanns en drös med hoppare som åtminstone ofta gjorde 235-240.

Vissa i tråden tycks blinda för detta då de hyllar italienaren Tamberi som knappast hade tagit medalj ens på 80-tal,90-tal eller tidigt 2000-tal.

Nivån är som sagt anmärkningsvärt låg f.n.
Citera
Igår, 11:29
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Stackarn som missade Bronset
Citera
Igår, 11:32
Medlem
Crapmagics avatar
Har ni suttit sedan kl 8 på morgonen och kollat på gång nu, en övning som inte har i EM att göra, eftersom den är så jävla tråkig
Citera
Medlem
rainbowias avatar
Persa fyra medan ungraren står förnedrad vid pissoarerna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
De gjorde flera hoppare redan på 1980-talet, fanns en drös med hoppare som åtminstone ofta gjorde 235-240.

Vissa i tråden tycks blinda för detta då de hyllar italienaren Tamberi som knappast hade tagit medalj ens på 80-tal,90-tal eller tidigt 2000-tal.

Nivån är som sagt anmärkningsvärt låg f.n.

Det är så låg nivå att jag tappat intresset för höjdhoppet totalt, tidigare var det en av höjdpunkterna för min del, nu är det ett skämt, kom även på att många duktiga var ryssar så det kanske skärper till sig när dem får komma tillbaka
Citera
Igår, 11:35
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Inte nog med att de ser ut att vara extremt skitnödiga när de går på det sättet, vissa verkar också vara en gnutta retarderade.
Citera
Igår, 11:35
Medlem
Alkibiadess avatar
SVT prioriterar gången framför sjukampslängden med två svenskor.
Citera
Igår, 11:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Har inte sjukampen kommit igång?
Citera
Igår, 11:36
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Persa fyra medan ungraren står förnedrad vid pissoarerna.

Bence Venyercsán från Ungern gick för Bronset, men de återstod bara 100 meter då åkte han på en utvisning på 4 minuter, slutade femma Perseus t.o.m gick förbi..
Citera
Igår, 11:37
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Har inte sjukampen kommit igång?

Jo, den pågår. Men målgången av damernas gånglopp är viktigare för SVT.
Citera
Igår, 11:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
Det ser ut som att tjejerna har clownskor så det inte ska synas att dom springer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in