2026-08-15, 10:37
Medlem
ImTheMans avatar
Kanske behövs mer prideparader i förorten, årliga marscher med läderbögar med blottat kön genom Tensta, Rinkeby och Rosengård, så kommer de snart att förstå hur Allah och hans profet har fel, och hur perversa sodomiter är precis som alla andra fullt normalt fungerande människor.
Citera
2026-08-15, 10:39
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför är det oacceptabelt att inte gilla något, inte synas något är bra, etc?

Och varför vill Mohamsson (och andra) tvinga på deras värderingar på andra?
Och vad ger henne (och andra) rätten att bestämma vad ”svenska värderingar” är?

Nu skiter jag i om folk är homosexuella. De får vara vad de vill. Jag bara opponerar mig emot att folk ska tvinga på andra sina värderingar, åsikter, m.m.

Bara ett par sekunder in, säger Ludvig Aspling det jag skrev.
https://youtu.be/rlhjQpe3niM
Citera
2026-08-15, 10:42
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag trodde vi hade åsiktsfrihet i Sverige?

Att invandrare inte har samma kultur och "värdegrund" som ursprungsbefolkningen får man räkna med när man bedriver okontrollerad invandring från fjärran länder. Förstår man inte ens det bör man nog klassificeras som idiot.

.
.
.Ja.

Den mångkulturalistiska ideologin är idioti.

Många immigranter, inte precis alla men väldigt många, är helt enkelt inte integrerbara i den meningen att de ska bli som vi. Inte ens i närheten.

De fortsätter att vara som de varit i MENA och Långtbortistan i långliga tider, d.v.s. med värderingar som är helt oförenliga med våra västerländska.
Citera
2026-08-15, 10:53
Medlem
YP4XQs avatar
När såna här undersökningar görs, exakt hur görs de och hur ställs frågorna och vilka alternativ får dem?

"homofober" ja egentligen gillar ju massan precis som massan är dvs mentalt normal och lagom. De här minimala avvikande personerna blir ju typ alltid ratade. Men tydligen är man då "homofob", pfff... trams.
Citera
2026-08-15, 10:58
Medlem
Många har glömt hur Sverige var för bara några årtionden sedan, själv är jag gammal nog
att minnas 80 talet, det var inga pride-tåg på den tiden. Många vanliga Svenssons ansåg nog
att homosexualitet var något suspekt och konstigt, och vissa subkulturer hade som sport att
"knacka bög". Många reflekterar inte över utvecklingen, och tror att Sverige alltid varit
snälla mot homosexuella. Invandrares värderingar kan säkert också snabbt ändras
Citera
2026-08-15, 11:06
Avslutad
Varför får eleverna vara kvar?
Citera
2026-08-15, 11:10
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Många har glömt hur Sverige var för bara några årtionden sedan, själv är jag gammal nog
att minnas 80 talet, det var inga pride-tåg på den tiden. Många vanliga Svenssons ansåg nog
att homosexualitet var något suspekt och konstigt, och vissa subkulturer hade som sport att
"knacka bög". Många reflekterar inte över utvecklingen, och tror att Sverige alltid varit

Jag tittade i SvD;s arkiv och läste i SvD för 80 år sedan om att det hade kommit en tvättäkta neger till stan. Lite kul faktiskt.

Jag såg som barn min första neger på Odengatan i Stockholm på 1950-talet och gjorde stora ögon. Kanske en jazzmusiker på Nalen el. dyl. vem vet.
Citera
2026-08-15, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne

Du bör i så fall reflektera över orden "integration och integrationsatsningar" och att förr så var det i princip bara Rosengård, Angered och Rinkeby som räknades som ghetton d.v.s. "utsatta områden".

Alla pengar som man har slängt i sjön eller bränt på ingenting i form av "integration" har inte ändrat på någonting, inga värdering etc. utan istället så har dessa områden vuxit kraftigt, blivit värre och exponentiellt fler.

Så det du säger är bara trams utan istället så sker det en omvänd integration och övertagande där Sverige blir mindre oh mindre svenskt och europeiskt och mer tredje värden och muslimskt.
Citera
2026-08-15, 11:11
Medlem
Jag har lösningen.
Så jävla enkelt om man tänker efter.
SFI-lärarna är transor och de läser HBTQ-certificerade sagor för eleverna.
För att bli godkänd så krävs att visst antal poäng samt ett helhjärtat deltagande i Pridetåget.
Citera
2026-08-15, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag trodde vi hade åsiktsfrihet i Sverige?

Att invandrare inte har samma kultur och "värdegrund" som ursprungsbefolkningen får man räkna med när man bedriver okontrollerad invandring från fjärran länder. Förstår man inte ens det bör man nog klassificeras som idiot.

Låt oss titta på vad Mohamsson sa i samband med detta:

"Sverige har världsunika värderingar, de bästa värderingarna i världen, och vi måste se till att motarbeta de här krafterna som tycker annorlunda"

Avvikande åsikter ska alltså aktivt motarbetas. Glöm diskussioner och yttrandefrihet. Förbud är vägen framåt, enligt detta "liberala" parti
Citera
2026-08-15, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Låt oss titta på vad Mohamsson sa i samband med detta:

"Sverige har världsunika värderingar, de bästa värderingarna i världen, och vi måste se till att motarbeta de här krafterna som tycker annorlunda"

Avvikande åsikter ska alltså aktivt motarbetas. Glöm diskussioner och yttrandefrihet. Förbud är vägen framåt, enligt detta "liberala" parti

Kan inte hela världen enas om att motarbeta Mohamsson. Skulle nog kunna uppnå större enighet.
Citera
2026-08-15, 11:24
Medlem
En muslin, arab, afrikan står alltid högre upp än en gay eller transa för vänstern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in