2026-08-13, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Detta klipp visar tydligt hur stelt och mimikfattigt ett ansikte med mycket fillers blir. Bianca är jättefin på bild men här ser hon ledsamt nog konstig ut.

https://vm.tiktok.com/ZN88rSpR7/
Hennes käft ser ut som en buktalardockas!
Citera
2026-08-14, 13:53
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Bianca är ju den typiska tjejen/kvinna som vill hålla sig relevant och försöka se ung ut så länge det går. Men tyvärr så ser man på henne att hon ser sliten ut fast hon har smink.

Hennes ansikte börjar påminna mer och mer om jokern med hennes mun. Precis som med drottning silvia
Citera
2026-08-15, 02:41
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Biancas nya kille heter Fernando Funke Cuesta.

https://nyheter24.se/noje/kandisar/1502689-allt-om-bianca-ingrossos-nya-karlek-fernando-funke-cuesta

"När Bianca kom hem från sin semester så delade hon en Snapchat där hon skrev:

"Det är så konstigt att vara hemma...Och utan honom". Men enligt Bianca så ska de snart träffas igen."

Hon åkte idag till honom!

Igår hade hon stora problem, då och då får hon förstoppning och magen blir jättestor, hon delade en bild på Snapchat där hon ser ut som en vidbränd liten pinne med en kula på mitten och klagar över sin mage mm, sorgligt att hon är så ytlig och inte förstår att en riktig man som är förälskad/kär skiter i det och tycker om henne som hon är.

Jag vet att hon är snäll och rolig och om hon kunde odla de egenskaperna mer nu när hon har passerat bäst före datum så tror jag att hon kommer att träffa någon.
Men om hon fortsätter att hela tiden titta på sig själv och pussa mot sin egen spegelbild (ibland säger hon WOW om sig själv) så kommer inte den här relationen hålla.

Hon kan också försöka kommunicera lite mer annars blir det som med Jonas Ejevärn som tröttnade på hennes sätt och droppen var när hon inte ens gratulerade honom på födelsedagen.

Det var inte födelsedagen i sig utan hennes sätt att bara skita i att svara mm.
På sociala medier såg det ut som om hon umgicks med vänner.
Förstår att han tröttnade.
Citera
2026-08-15, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo
http://www.expressen.se/noje/bianca-ingrossos-sex-avslojande-i-hemmet-/

vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!
Tror inte ens hon gick ut gymnasiet...
Citera
2026-08-15, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO

Det vet väl alla som tittar i tidningar, räcker att se löp, första o enda av Pernillas barn som tagit studenten är Theo.
Citera
2026-08-15, 09:20
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag är inte ett dugg hatisk. Jag är däremot KRITISK.
Jag har kvaliteter och sådant som B skulle mörda för att få. Varför skulle jag behöva hennes bekräftelse?

Varför aktar du henne som om hon vore någon slags gudinna?
Vilka kvalitet är det du har som B hade dödat för? Det glömde jag fråga.
Citera
2026-08-15, 11:04
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Jag har inget minne av att det var något problem på den fronten. Det gick för henne två gånger.
Sålla dig till de övriga 50 grabbar som påstår sig ha legat med henne. Ni är en hel hög här inne . Boooooring! Hon har väl pippat halva Stureplan.
Mer spännande om hon legat med nåt annat ...
Citera
2026-08-15, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Det vet väl alla som tittar i tidningar, räcker att se löp, första o enda av Pernillas barn som tagit studenten är Theo.
It all makes sense...
Citera
2026-08-15, 11:36
Medlem
avulsions avatar
Kan hon läsa?
Citera
2026-08-15, 11:46
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO

Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15

Men spelar Det någon roll om någon av barnen tagit studenten eller inte?
Citera
2026-08-15, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Men spelar Det någon roll om någon av barnen tagit studenten eller inte?
Visar sig hur mentalt efterblivna de är och varför de får medias uppmärksamhet

Det hela är artificiellt dom är losers i verkligheten.
Citera
2026-08-15, 13:44
Medlem
Fan va snygg och hærlig hon ær asså!!! Blir bara bættre och bættre dennna kvinna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in