2026-08-12, 00:07
Medlem
Vem är gubbjäveln? Och vem fan tog beslut om att hunden skulle tillbaka?
Citera
2026-08-12, 00:22
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marianne79

Åklagaren?
Citera
2026-08-12, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marianne79

Fick ett privat meddelande av en användare om att det handlar om en, Lin*s K*bbe (*=u & *=o)
Citera
2026-08-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigastesaken
Liknar den en dobbermann
Ja det gör den
Citera
2026-08-12, 10:01
Medlem
Är det någon här som faktiskt kan svara på hur en sån här människa får ha kvar sin rätt att äga en hund?
Vad är det för lamt jävla land som inte plockar fanskapet och tar hunden och sen får han inte tillbaka den?
Man blir fruktansvärt arg på sånt här, att det inte blir stora konsekvenser för dessa individer.
Citera
2026-08-12, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoxMingo
Är det någon här som faktiskt kan svara på hur en sån här människa får ha kvar sin rätt att äga en hund?
Vad är det för lamt jävla land som inte plockar fanskapet och tar hunden och sen får han inte tillbaka den?
Man blir fruktansvärt arg på sånt här, att det inte blir stora konsekvenser för dessa individer.
Man vet ju inte vad vittnen på plats har sagt till polisen, dem kanske bara tror att husse behöver omhändertas och att hunden har gått till attack mot honom. Har inte folk berättat om misshandeln kan dem inte räkna ut det av sig själv.
Citera
2026-08-13, 00:55
Medlem
L*nus ska tydligen ha varit påverkad, kastat trädgårdsstolar på hunden och legat på hunden och boxat den. En vuxen man. Jag tror tyvärr att hunden är kvar hos idioten
Citera
2026-08-14, 00:47
Medlem
Citat:
L*nus ska tydligen ha varit påverkad, kastat trädgårdsstolar på hunden och legat på hunden och boxat den. En vuxen man. Jag tror tyvärr att hunden är kvar hos idioten
Helt otroligt sjukt att hunden är kvar där, vad händer nästa gång han är påverkad??? Har hört att han var aggressiv mot grannar som försökte att få honom att avbryta misshandeln också. Hade inte känt mig trygg om det hade varit min granne.
Citera
2026-08-14, 02:50
Medlem
Citat:
Någon som vet vad det är för hundras?

Citat:
Liknar den en dobbermann
Enligt ratsit.se är det blandras.
Citera
2026-08-14, 10:10
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungkorven
Såg detta på Facebook:

Enligt inlägget ska en stor hund ha blivit grovt misshandlad av sin påverkade husse på Oshögavägen 8/8. Enligt uppgifterna kom tre polispatruller dit och tog med sig mannen, men han ska ha fått komma hem dagen efter och fått tillbaka hunden.

Någon som vet vad som faktiskt hände? Blev hunden omhändertagen eller veterinärundersökt? Blev mannen misstänkt för något?

Källa: https://www.facebook.com/share/p/1F1RdXwV1f/

Inlägget är borta ?
Citera
2026-08-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Inlägget är borta ?
Jag kan se inlägget men man har stängt kommentarsfältet för det är väl synd om galningen om han får läsa alla upprörda kommentarer.
Citera
2026-08-14, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Inlägget är borta ?

Ja, inlägget hittar jag inte längre.
Konstigt också är att samma dag kommentarsfältet stängdes av på inlägget så valde administratören att sluta vara just administratör för gruppen. Säkert blivit hotad av hundmisshandlaren.

Dessutom har jag fått bekräftat att stackars hunden är hos idioten. Hur fan är det möjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in