2026-08-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Sakta i backarna här..... Är det en svensk dokusåpadeltagare och en colombiansk sniffare som har gett sig på en finne?
vilken dokusåpa?
Citera
2026-08-13, 18:37
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
vilken dokusåpa?

Are you the one.
Citera
2026-08-13, 18:40
Medlem
Citat:
Are you the one.
? har den här schönning varit med i en dokusåpa som heter are you the one???
Citera
2026-08-13, 18:54
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
? har den här schönning varit med i en dokusåpa som heter are you the one???

Ja
Citera
2026-08-13, 20:12
Medlem
Citat:
Ja
ok känner varken till honom eller dokusåpan måste vara någon väldigt okänd såpa
Citera
2026-08-13, 20:44
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
ok känner varken till honom eller dokusåpan måste vara någon väldigt okänd såpa

Verkar så. Jag visste inte vad det här var för program heller.
Citera
2026-08-13, 21:32
Medlem
Finns en artikel Aftonbladet om GM och såpan
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/9mV5MW/christoffer-och-anna-blev-kara--i-fel-deltagare
Citera
2026-08-13, 23:28
Medlem
Vettmaskinens avatar
Ser ni inte att det är olika datum?!
Det stod ju i tidningen att det varit bråk nån dag tidigare.
Citera
2026-08-14, 01:44
Medlem
Kanske formellt är korrekt, men jag tycker det låter illa när Carlos grova misshandel till döds bara beskrivs som misstänkt "vållande till annans död".
Citera
2026-08-14, 08:41
Medlem
När jag fick höra namnet och såg några bilder är jag helt övertygad om att jag tidigare bott granne med den här Schönning i Majorna. Vi snackar vägg i vägg. Och jag kan mycket väl ha sett MGM tillsammans med honom nyligen.

Jag nämnde tidigare i tråden att jag var hemma i knappt en månad i juni för att tömma min lägenhet. Har bott utomlands och hyrt ut den ett år. Innan dess när jag bodde där har jag inget spektakulärt att berätta. Det enda var att jag en gång mötte hans styvmamma som ringde på hans dörr många gånger och hade en kasse med mat med sig. Sa att han låg sjuk vilket för mig istället lät pundigt. Kan också bekräfta att jag såg honom sitta på Old Town rätt ofta.

Jag snackade med honom några gånger nu när jag var hemma i juni och en av gångerna var han med en Colombian som hade en dotter kanske 6-8 årsåldern med sig. Under dessa veckor märkte jag tydligt en sak som var annorlunda mot när jag bodde där. Det var mycket mer spring upp och ner med hissen som är gammal och hörs tydligt jämfört med innan. Eftersom jag själv becknat tidigare är det lätt att se en becknish mönster. Var mycket spring sena kvällar och nätter så förmodligen inte blaze utan mer troligt ladd/tjack. Så en skuld borde vara det mest troliga motivet
Citera
2026-08-14, 10:48
Medlem
Läste nu att inget tyder på att dom kände varandra sedan tidigare så tar tillbaka min sista mening. Men min bild av honom är definitivt att han hade kapacitet, pondus eller vad man säger. Utan att känna honom närmare
Citera
2026-08-14, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Läste nu att inget tyder på att dom kände varandra sedan tidigare så tar tillbaka min sista mening. Men min bild av honom är definitivt att han hade kapacitet, pondus eller vad man säger. Utan att känna honom närmare

Schönning har en Carlos bland sina 10 vänner på Facebook - https://www.facebook.com/profile.php?id=61573281707188
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in