2026-08-13, 23:15
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är nog tveksamt om det är #813. Har för mej att den gäddan du menar heter Håkan och det gör ju inte #813. (Tack för PM!)
Ja namnet Håkan nämndes i det inlägget på Facebook, så det är nog med största sannolikhet inte #813 som det handlar om.

Tack för påpekandet
Citera
2026-08-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
oooh fallhöjden på #813!!!

Pm:a gärna namn. Fattar inte men jag lyckas verkligen inte hitta tack på förhand
Citera
2026-08-13, 23:17
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Återkoppla gärna framöver vad som sker _ sägs om 813 på Facebook

Om det kommer mer info

Verkar inte vara #813 som de syftade på med det inlägget
Citera
2026-08-13, 23:18
Bannlyst
Citat:
Nej, det kan inte vara #813. Den gäddan som har kopplat in ett helt drev av advokater ska enligt uppgift heta Håkan och det gör inte #813.
Jurister inte advokater. Rätt ska vara rätt.
Citera
2026-08-13, 23:18
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Googlade på deras adresser. Dom har fastigheter för nästan tio miljoner bara i boningshuset och sommarstugan. Bostaden ligger uppe på en kulle och ser ståtlig ut. Inköpspris 5,4 millar. 813
Citera
2026-08-13, 23:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKulspruta
Jurister inte advokater. Rätt ska vara rätt.
Jag har precis kollat vad den ännu opublicerade gäddans advokat heter i efternamn. Tidigare kände jag endast till förnamnet. # hittills okänt
Citera
2026-08-13, 23:33
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#813 har nog den största, grövsta och vältvättade penisen bland alla gäddor! Jag förväntade mig en runkvideo med stora sprut med tanke på hans fokusering på penisen i chattloggarna.

Synd att en man med sådan fin penis ägnar sig åt sådant här. Han hade kunnat hantera sin hypersexualitet på andra sätt, exempelvis genom porr.

Ja, jävlar vilken åderpåle! Han är som en tri-pod! Borås version av Johnny Sins. Undrar vad han jobbar med och varför han ej blivit porrskådis? Jag hoppas att Flashback-användaren "Gotet" bidrar med en analys inom kort.
Citera
2026-08-13, 23:33
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Ja
Kollegorna får redo på att hon är så torr i vaginan att den bara knullat 2ggr på 6 månader.

Ja hon lär ju lämna mongot

Såg du hans kuk? De två knullen motsvarar 20 knull med en normal kuk! Här snackar vi Hank-nivå, fast inte lika fet. Typ 3 decimeter?
Citera
2026-08-13, 23:43
Medlem
Pillerburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Såg du hans kuk? De två knullen motsvarar 20 knull med en normal kuk! Här snackar vi Hank-nivå, fast inte lika fet. Typ 3 decimeter?

Helt klart! När han får erektion så blir han svimfärdig pga allt blod som transporteras ut till monsterpenisen. Det är nog därför han drar svart silvertejp om roten. Hans penis är stor som ett barns arm som håller ett äpple.
Citera
2026-08-14, 00:55
Bannlyst
Citat:
Jag har precis kollat vad den ännu opublicerade gäddans advokat heter i efternamn. Tidigare kände jag endast till förnamnet. # hittills okänt
Jo jag sitter på byrån också om du är intresserad. Och personen är jurist.
Citera
2026-08-14, 00:58
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymKulspruta
Jo jag sitter på byrån också om du är intresserad. Och personen är jurist.
Nej, den opublicerade gäddans advokat är just - advokat.
Citera
2026-08-14, 01:24
Medlem
Citat:
Nej, den opublicerade gäddans advokat är just - advokat.

Och en gädda är en gädda. Oavsett ”kostym”. Det har 813 gemensamt med kufar som Kinky Brian och Candy Kent som är samhällets avskrap. Nu gör han de två sällskap. De tre kanske kan ha en kräftskiva i sommarstugan innan han blir persona nongrata där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in