Googlade på deras adresser. Dom har fastigheter för nästan tio miljoner bara i boningshuset och sommarstugan. Bostaden ligger uppe på en kulle och ser ståtlig ut. Inköpspris 5,4 millar. 813
#813 har nog den största, grövsta och vältvättade penisen bland alla gäddor! Jag förväntade mig en runkvideo med stora sprut med tanke på hans fokusering på penisen i chattloggarna.
Synd att en man med sådan fin penis ägnar sig åt sådant här. Han hade kunnat hantera sin hypersexualitet på andra sätt, exempelvis genom porr.
Ja, jävlar vilken åderpåle! Han är som en tri-pod! Borås version av Johnny Sins. Undrar vad han jobbar med och varför han ej blivit porrskådis? Jag hoppas att Flashback-användaren "Gotet" bidrar med en analys inom kort.
Såg du hans kuk? De två knullen motsvarar 20 knull med en normal kuk! Här snackar vi Hank-nivå, fast inte lika fet. Typ 3 decimeter?
Helt klart! När han får erektion så blir han svimfärdig pga allt blod som transporteras ut till monsterpenisen. Det är nog därför han drar svart silvertejp om roten. Hans penis är stor som ett barns arm som håller ett äpple.
Nej, den opublicerade gäddans advokat är just - advokat.
Och en gädda är en gädda. Oavsett ”kostym”. Det har 813 gemensamt med kufar som Kinky Brian och Candy Kent som är samhällets avskrap. Nu gör han de två sällskap. De tre kanske kan ha en kräftskiva i sommarstugan innan han blir persona nongrata där.