Har jag inte alls sagt och det vet du - sprid inte lögner om mig TACK!
Vad jag har sagt (och det vet du också) är att med VAR blir det rättvisare domslut - färre feldomslut - det är allstå inte perfekt med VAR men fan så mycket bättre och det vet du också så gör dig inte till.
Vad tror du alla länder har VAR för om inte just för att det är bättre med än utan VAR! Detta VAR det sista för nu om VAR från mig.
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nu kollar väl VAR - eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Bra va att VAR gick in och räddade matchen för Bajen
Katastrofal match i Europa igen. Ja, uselt av domaren att missa straffen, men det är bara del av problemet.
Det positiva är att det inte blir ytterligare två matcher innan uttåg, mer fokus på ligan och att ett par spelare kanske kan skeppas nu i stället för i vinter.
Inget snack om saken det är bara för dåligt idag, även med missad straff och rött kort ska matchen kunna vinnas. Första 45 är total dominans och vi radar upp chanser trots en man mindre, för många spelare som har en dålig dag samtidigt.
Besviken. Såklart svårt att vinna när man inte får en solklar straff trots VAR som kubun älskar, men tycker vi var för dåliga i första halvlek. I andra är det en coachmiss att inte ta ut Boudri. Stolt över vår andra halvlek med en man mindre.