Citat:
Ingen aning. Han säger inte det i dokumentären heller. Bara att han var hemlös i en period och visar en trappuppgång han sov i. Sen ska han visa pizzerian han beställde Kebabpasta hos 30 dagar i månaden. Och 3st coca cola så han kunde äta det till frukost, lunch och middag.
Jockibois favoritpizza är bussola btw.
Jockibois favoritpizza är bussola btw.
Citat:
Är väl inte så osannolikt i och för sig.När jag gick i nian prao:ade jag på en pizzeria.
Det är samma snubbe som haft den i alla år (åtminstone sen jag var barn och han har den fortfarande).
Tio år senare flyttade min mor till en lägenhet som låg i samma hus. Hon pratade med honom ibland eftersom de var grannar, och när jag var hos morsan på besök och vi träffade honom utanför så kände han genast igen mig. Så att en bagare som haft samma kund, som dessutom blev ”kändis” senare, dagligen skulle känna igen honom är väl inte märkligt alls. Man kan inte jämföra småstäder med om det hade varit i tex Stockholm.
Tillägg: jag har min fars efternamn, så han kan inte ha ”listat ut det” via namnet
Däremot låter det väldigt dyrt och därmed omöjligt för någon som bara går på socialbidrag.
Men han kanske betalade bagaren med annat än pengar?
Citat:
Fattar inte varför folk blev förvånade, jag menar trodde dom, VUXNA MÄNNISKOR, att det finns spöken?
I en live förut kom det ju fram att deras Spökjakt var fejk när Danjal häver ur sig att de ska "planera ett spöke". https://www.youtube.com/watch?v=sFJrM6Y_Nqc
Jag hade tidigare naivt trott att självklart förstod alla att det var fejk, förutom möjligen småbarn, men man tyckte ändå det var roligt att se på så man köpte det för att få underhållning. Lite som att se en skräckfilm. Men antar jag ännu en gång överskattat befolkningens intelligens…
Efter bröllopet kommer det komma ett klipp med rubriken:
JOAKIM LUNDELL I TÅRAR NÄR HAN SER DEN HEMLIGA GÄSTEN - ”Hade ingen aning”
Senast redigerad av mephedron 2026-08-13 kl. 07:07.
Senast redigerad av mephedron 2026-08-13 kl. 07:07.