2026-08-13, 06:22
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Ingen aning. Han säger inte det i dokumentären heller. Bara att han var hemlös i en period och visar en trappuppgång han sov i. Sen ska han visa pizzerian han beställde Kebabpasta hos 30 dagar i månaden. Och 3st coca cola så han kunde äta det till frukost, lunch och middag.

Jockibois favoritpizza är bussola btw.

Citat:
Fick tillochmed pizzabagaren att intyga att Jockiboi brukade beställa Kebabpasta eller Bussola 😂 Som att det är samma pizzabagare fortfarande som minns Jockiboi så tydligt och som att Jockiboi INTE sagt till honom vad han ska säga i dokumentären
Är väl inte så osannolikt i och för sig.
När jag gick i nian prao:ade jag på en pizzeria.
Det är samma snubbe som haft den i alla år (åtminstone sen jag var barn och han har den fortfarande).
Tio år senare flyttade min mor till en lägenhet som låg i samma hus. Hon pratade med honom ibland eftersom de var grannar, och när jag var hos morsan på besök och vi träffade honom utanför så kände han genast igen mig. Så att en bagare som haft samma kund, som dessutom blev ”kändis” senare, dagligen skulle känna igen honom är väl inte märkligt alls. Man kan inte jämföra småstäder med om det hade varit i tex Stockholm.
Tillägg: jag har min fars efternamn, så han kan inte ha ”listat ut det” via namnet

Däremot låter det väldigt dyrt och därmed omöjligt för någon som bara går på socialbidrag.
Men han kanske betalade bagaren med annat än pengar?

Citat:
I en live förut kom det ju fram att deras Spökjakt var fejk när Danjal häver ur sig att de ska "planera ett spöke". https://www.youtube.com/watch?v=sFJrM6Y_Nqc
Fattar inte varför folk blev förvånade, jag menar trodde dom, VUXNA MÄNNISKOR, att det finns spöken?
Jag hade tidigare naivt trott att självklart förstod alla att det var fejk, förutom möjligen småbarn, men man tyckte ändå det var roligt att se på så man köpte det för att få underhållning. Lite som att se en skräckfilm. Men antar jag ännu en gång överskattat befolkningens intelligens…

Efter bröllopet kommer det komma ett klipp med rubriken:
JOAKIM LUNDELL I TÅRAR NÄR HAN SER DEN HEMLIGA GÄSTEN - ”Hade ingen aning”
Senast redigerad av mephedron 2026-08-13 kl. 07:07.
Citera
2026-08-13, 07:50
Medlem
putte-mr-puttes avatar
Så jockiboi påstår att han sålde husvagnen och hittade en köpare 2 -3 timmar senare
Någon som kan kolla upp vem nya ägaren är OSL 205
Och vad dom sålde skrothögen för
Citera
2026-08-13, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Är du rädd för vad som kommer?
Ja, jag är rädd för mer Anna Book.
Citera
2026-08-13, 09:57
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putte-mr-putte
Så jockiboi påstår att han sålde husvagnen och hittade en köpare 2 -3 timmar senare
Någon som kan kolla upp vem nya ägaren är OSL 205
Och vad dom sålde skrothögen för

En 19-årig tjej från Borlänge står som ägare sedan 5 dagar tillbaka.
Citera
2026-08-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
En 19-årig tjej från Borlänge står som ägare sedan 5 dagar tillbaka.

Nån tjej har delat på tiktok en video där hon tackar för husvagnen.
@tindraholmgren
Citera
2026-08-13, 11:11
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Nån tjej har delat på tiktok en video där hon tackar för husvagnen.
@tindraholmgren

Jag ville inte skriva ut hennes namn med utgångspunkt att hon kanske bara helt enkelt är en random människa som har köpt en husvagn och inte har någon som helst annan koppling till Lundells. Det är ju kanske inte något eftersträvansvärt att vara omnämnd i en tråd som denna.
Citera
2026-08-13, 17:21
Medlem
micro113s avatar
Nu är det synd om storgråtande bölpellen igen.
Foster pappan överlevde tre månader efter att Jockiboi dödförklarade honom.
Så dags för en ny sympatirunda .. Jag gråååhhhåååter Se mig .. kanske ska han knåpa ihop någon liten falsksång till hans ära. Vem vet.

Joakim Lundells fosterpappa Roine har somnat in.
https://www.hant.se/noje/joakim-lundell-i-sorg-fosterpappan-roine-ar-dod-vila-i-frid-fantastiska-manniska/11561317

Att dödförklarade honom i gråt och sympatirundan den 17 maj betyder inte att han ljög och inte att han hade fel och inte att han utnyttjade den andras sjukdom för att får rubriker och sympati. Det är fan inte hans fel att fosterpappan inte dog som Jockiboi hade tänkt sig ..
https://ibb.co/yFCnrGmn

Sin vana trogen tar Jockiboi givetvis tillfället i akt att promota ett helt annat projekt också Kristallen

”Blandade känslor idag. Men man får försöka se det ljusa och positiva, och är så tacksam för dessa nomineringar och för er som följer!”, skriver Joakim.

Det är synd om Jockiboi nu så ... igen ...
Citera
2026-08-13, 18:21
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så dags för en ny sympatirunda .. Jag gråååhhhåååter Se mig .. kanske ska han knåpa ihop någon liten falsksång till hans ära. Vem vet.

https://www.hant.se/noje/joakim-lundell-i-sorg-fosterpappan-roine-ar-dod-vila-i-frid-fantastiska-manniska/11561317

Att dödförklarade honom i gråt och sympatirundan den 17 maj betyder inte att han ljög och inte att han hade fel och inte att han utnyttjade den andras sjukdom för att får rubriker och sympati. Det är fan inte hans fel att fosterpappan inte dog som Jockiboi hade tänkt sig ..

Sin vana trogen tar Jockiboi givetvis tillfället i akt att promota ett helt annat projekt också Kristallen

”Blandade känslor idag. Men man får försöka se det ljusa och positiva, och är så tacksam för dessa nomineringar och för er som följer!”, skriver Joakim.

Som påsögats små grå jobbar ultrarapid för kunna utnyttja detta för sin egna skull.
Bajsbaronen kommer lätt göra videos där han förlöara hut elaka medviktarna och Axel är, som inte låter stackar joamim vara när han sörjer.
Citera
2026-08-13, 18:43
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Var står det att han hade dött där? Det står väl ”är döende”?
Citera
2026-08-13, 19:04
Medlem
Citat:

Det verkar som att han har möblerat om i flödet under dagen också. Om jag inte minns fel så kom storyn om "blandade känslor" direkt efter den första videon om "Rösta på mig!". Nu är det helt plötsligt två inlägg med röstfiske mellan dessa, riktigt osmakligt beteende. Det verkar vara viktigt att röstfiska så mycket det går.

Det är ganska patetiskt att vilja vinna priser på detta sätt. Han vinner ju inte för att han gör bäst TV, utan för att han konstant påtvingar och pushar sina följare att rösta. Att sitta och strategiskt maximera det där röstfisket mitt i "sorgen", samtidigt som reklammaskinen för TV4-"bröllopet" rullar vidare, visar bara vilken äcklig människa han är.

Om Joakim hade äkta sorg så kunde han gott och väl ha väntat med sitt röstfiske i några dagar. Dessutom skriva "Älskade R**n*", om mannen han har pratat skit om tidigare. Usch!
Citera
2026-08-13, 19:04
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggknallin
Hoppas någon i din närhet ligger inför döden snart så får du se att det kan ta tid och tiden är oviss din jävla skata!

Roine var ju en tyrann enligt jockiboooi (så som Olof K säger det). Men nu när Hatet kom och sanningen ligger som en skugga över honom, så vände han på en 5 öring. Och nu var Roine det absolut bästa i hela världen.

Men detta dödsfall kommer perfekt för lundell. Ni är operation Horhus igång satt. Så han kommer ducka, och påpeka hur hemska dom är, som inte låter lilla bisexuella autistiska joakim.

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Var står det att han hade dött där? Det står väl ”är döende”?
Han gick ut med det på. Gjorde en story att Roine somnar in och lundell jade suttit med honom sista stunden.
Citera
2026-08-13, 19:07
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Fattar inte varför folk blev förvånade, jag menar trodde dom, VUXNA MÄNNISKOR, att det finns spöken?
Jag hade tidigare naivt trott att självklart förstod alla att det var fejk, förutom möjligen småbarn, men man tyckte ändå det var roligt att se på så man köpte det för att få underhållning. Lite som att se en skräckfilm. Men antar jag ännu en gång överskattat befolkningens intelligens…
Poängen och det jag svarade på var att Jockiboi gör bort sig när det kommer till live-sändningar. Jockiboi försökte sen förklara bort det i samma live med att Danjal bara skojade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in