Kan det vara så att gärningsmannen fick smak på denna kvinna förra gången hon var inlagd på Ryhov och tafsade på henne redan då? Och har fantiserat om henne sedan dess? Och sedan sitter han hemma och dricker eller drogar sig lite i hemmet och runkar till hennes instagram när han vet att hon är på sjukhuset igen och sedan får han för sig att han ska åka dit och ta på henne igen och runka samtidigt denna gång? Och så åker han fast denna gång helt enkelt!?
Jag kan tänka mig att inneliggande patient (BO) varit där i några dygn, MGM är långledig eller har semester, dricker en massa alkohol och får för sig att han är "kär" - drar iväg till sin "kärlek". Resten vet vi...
Exakt så det gick till
Sen kan ni alla tro vad ni vill. Jag tänker inte outa mig själv på något sätt men ryhov är ett jädra ormnäste av tafsare
Senast redigerad av MrSwagger 2026-08-13 kl. 18:43.
Sen kan ni alla tro vad ni vill. Jag tänker inte outa mig själv på något sätt men ryhov är ett jädra ormnäste av tafsare
Hur fick gärningsmannen info om att den här storbystade-skönheten låg på avdelningen? Och att hon fått såna mängder sömnmedel att det var fritt fram om han inte jobbade?
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-13 kl. 18:55.