2026-08-13, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag tror inte att mellanhanden och hans tjänster hade marknadsförts särskilt mycket bland gäddorna när #338 konfronterades. Det är väl först på senare tid som gädda efter gädda nyttjat denna förträffliga "möjlighet" till att försöka undkomma Dumpen. Paradexemplet är förstås #785 och hans samarbete med mellanhanden.

Första gången "mellanhanden" nämndes var väl i denna?

https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/
Citera
2026-08-13, 17:37
Medlem
caprice666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Du behöver inte oroa dig. Snubben är knappast ett peddo snarare en enstörning, som blivit baitad av dumpen.
Baitad? Han är ju uppenbartvsugen av yngre barn.
Citera
2026-08-13, 17:38
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caprice666
Baitad? Han är ju uppenbartvsugen av yngre barn.
Äsch, det är bara en person som vill normalisera sånt beteende
Citera
2026-08-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Äsch, det är bara en person som vill normalisera sånt beteende
Vad menar du normalisera, och hur vet du det?
Citera
2026-08-13, 17:42
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Första gången "mellanhanden" nämndes var väl i denna?

https://dumpen.se/2023/03/06/mellanhanden-napp-197-vissefjarda/
Det har du rätt i. Fan, den där äckliga jäveln hade jag glömt. Han har en hel del gemensamt med Robinson-gäddan. #197
Citera
2026-08-13, 17:43
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Vad menar du normalisera, och hur vet du det?
För att när man ursäktar sånt beteende så menar man på att det är helt okej att göra så, och då normaliserar man det. Ska jag förklara tydligare med en bildbok för dig?
Citera
2026-08-13, 17:45
Medlem
Citat:
För att när man ursäktar sånt beteende så menar man på att det är helt okej att göra så, och då normaliserar man det. Ska jag förklara tydligare med en bildbok för dig?

Vadå kan du rita "normaliserar", hur gör du det? Men jag förstår inte hur han du svarade påstod att det var okej att göra så, är det verkligen det han skrev?
Citera
2026-08-13, 17:48
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza
Vadå kan du rita "normaliserar", hur gör du det? Men jag förstår inte hur han du svarade påstod att det var okej att göra så, är det verkligen det han skrev?
Haha, fan vad roligt vi har det nej men oavsett så är det så att de som skyddar pedofiler normaliserar att det är okej och helt normalt att våldta barn medan vi i verkligheten anser att det inte är okej och att barnen ska skyddas
Citera
2026-08-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det har du rätt i. Fan, den där äckliga jäveln hade jag glömt. Han har en hel del gemensamt med Robinson-gäddan. #197

Borde ha suttit på samma "Robinson-kobbe" de två. Ensamma, med gemensamt kvisthål som sällskap.
Citera
2026-08-13, 17:50
Medlem
Citat:
Haha, fan vad roligt vi har det nej men oavsett så är det så att de som skyddar pedofiler normaliserar att det är okej och helt normalt att våldta barn medan vi i verkligheten anser att det inte är okej och att barnen ska skyddas

Okej och normalt att våldta barn? Tror jag ingen har skrivit, var någonstans har du sett det?

Du verkar vara lite tokig!
Citera
2026-08-13, 17:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Borde ha suttit på samma "Robinson-kobbe" de två. Ensamma, med gemensamt kvisthål som sällskap.
Ja, fy fan, sådana där vider som #197 och #811 borde verkligen släppas av på en obebodd ö och lämnas åt sitt öde. Då kan kan dom förlusta sej med att pissa på varandra medan dom inväntar döden. Genuint onda människor som har förverkat sitt existensberättigande.
Citera
2026-08-13, 17:59
Medlem
Namn på #812? Bor nämligen i närheten och vill veta vilka lekplatser man ska hålla sig borta ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in