2026-08-13, 14:01
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Alltså min tanke är ju att BO är nån form av kändis.... influencer, onlyfans etc etc så han på fyllan fick en snilleblixt att live få uppleva nakenheten istället för bakom en skärm?
Inte kändis men på Instagram, ja, rätt mkt följare. Har tyvärr inte hennes namn eller insta, men det är en säker källa. Bara tids nog kommer det ut.
Citera
2026-08-13, 14:03
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
På fyllan, ej under arbetstid och förmodligen samtidigt dragit i lilla pikken?
Ja det blir fängelse för honom hundra procent. Säkert 2 år
Citera
2026-08-13, 14:04
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemiddle
Det har uttryckts en oro här I tråden, att det skulle kunna vara ett barn som blivit utsatt av "denna vårdpersonal". Men där kan vi nog vara helt säkra på att det inte är så.
På barnavdelningen finns alltid en förälder med barnet på rummet, de sover även över där. Visst finns det en liten att h*n skulle kunnat göra något utan att föräldern vaknade men det känns rätt osannolikt i de små rummen.
Det är inget barn. Hon är runt 25-30.
Citera
2026-08-13, 14:05
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Haha, värst vore om han sprutat på hennes bröst. Men en undersköterska kan säga att att han skulle ta tempen eller att patienten hade svårt att andas därför knäppte upp "sjukhusklänningen", han kunde också säga att patienten fick reflux och fick inte luft därför försökte han en heimlich manöver och eftersom hon låg ner då ville han utföra buktryck och knäppte upp, brösten kom bara i vägen.
Är det en vårdare då har han ingen anledning att röra patienten förutom att byta blöja eller raka det håriga området inför ett kirurgiskt ingrepp. Men om patienten plötsligt skulle kvävas då måste han agera och eftersom han är inte medicinskt utbildad och kunde få panik och istället i all den röran försöka flytta brösten åt sidan får att trycka på bröstkorgen som han sett folk göra på TV. men brösten var väldigt fasta och vägrade flytta på sig, varje gång han flyttade de åt sidan då studsade de tillbaka, så han fick kämpa med brösten och det var hans ojämna kamp med brösten som hans kollega såg.
Hahha. Nä, grabben fick inte ens komma. Han blev utkörd fortare än kvickt efter att han börjat klämma.
Citera
2026-08-13, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Hahha. Nä, grabben fick inte ens komma. Han blev utkörd fortare än kvickt efter att han börjat klämma.

Men hur gick det till då? När han drog igång klämmandet måste han väl trott att han var ensam med patienten? Hur kunde han tillåta sig att bli påkommen? Han måste väl ha hört att det kom en annan sköterska klampande i korridoren? Eller hade han stängt dörren till rummet? Det gör man väl normalt aldrig?
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-13 kl. 14:10.
Citera
2026-08-13, 14:10
Medlem
rubbergirls avatar
Vart ser ni att denne ssk ni far efter jobbar på medicinkliniken på Ryhov sedan 10 år? Från Linkedn el. inaktiva fb-kontot?
Citera
2026-08-13, 14:10
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deslauriers
Men hur gick det till då? När han drog igång klämmandet måste han väl trott att han var ensam med patienten? Hur kunde han tillåta sig att bli påkommen? Han måste väl ha hört att det kom en annan sköterska klampande i korridoren? Eller hade han stängt dörren till rummet? (det gör man väl normalt aldrig?)
Han var mitt uppe i det. Ljuden närmast hörs alltid tydligast. Tyget mot sängen, ljudet av sängkläderna. Han hörde inte helt enkelt när kollegan kom in i rummet. Det blev en chock och han kutade ut i desperation.
Citera
2026-08-13, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Vart ser ni att denne ssk ni far efter jobbar på medicinkliniken på Ryhov sedan 10 år? Från Linkedn el. inaktiva fb-kontot?

I Aftonbladets artikel står det: "Den misstänkte mannen har arbetat på sjukhuset i drygt tio år."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/k0BQek/misstankt-sexualbrott-pa-sjukhus?utm_source=androidapp&utm_medium=share
Citera
2026-08-13, 14:18
Medlem
Citat:
Han var mitt uppe i det. Ljuden närmast hörs alltid tydligast. Tyget mot sängen, ljudet av sängkläderna. Han hörde inte helt enkelt när kollegan kom in i rummet. Det blev en chock och han kutade ut i desperation.

Okej. Kanske var han så upphetsad och kåt att han glömde bort allt annat? Var han i tjänst som sjuksköterska när det hände? Eller hade han dykt upp utanför tjänsten?

Den kollega som ertappade honom, kom den personen dit av en slump eller anade man att någon suspekt pågick därinne?

På en sån där avdelning finns det ju ständigt vakna sköterskor så verkar minst sagt idiotiskt att ta en sån här risk, därför jag har svårt att få ihop händelseförloppet!
Senast redigerad av Deslauriers 2026-08-13 kl. 14:20.
Citera
2026-08-13, 14:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Du skrev tidigare att kvinnan sov djupt av två benso-preparat, att han "bara" tog på hennes enorma och underbara bröst och nu att det skulle låta. Hur då? Jag får inte ihop det...
Citera
2026-08-13, 14:22
Medlem
Citat:
Inte kändis men på Instagram, ja, rätt mkt följare. Har tyvärr inte hennes namn eller insta, men det är en säker källa. Bara tids nog kommer det ut.

Jag kan bara gissa på en person.... och om det är hon, ja då är det extra lajbans eftersom hon har bott i Tenhult
Citera
2026-08-13, 14:23
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanbif
Jag svarade ang att författaren hade en granne som var ssk och hade en vit Volvo v60 hemma.

Om man följer tråden så:

Det är en man som är SSK.
Han jobbar på sjukhuset, Länssjukhuset.
Han har en Volvo 60. Numera kvaddad.
Han bor i trakten på landet, söder om Vättern vid två små sjöar.
Söder är inte hans namn dock, utan namnet är 180 grader i annan riktning från söder..
Han heter inte Anders, men nästan.
Han har en fru som är i liknade ålder som han själv.

Detta är vad jag har "detekterat" av tråden, nyhetsmedia, Duck-duck Go, hitta.se, och sökt på hans namn. Det finns en namne till honom som är doktor samt professor, biologi, men han håller på med småfåglar.. Professorn var ett villospår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in