2026-08-12, 14:34
Medlem
Nej, går inte att lita på.

Får MP och V mer % så kommer de ställa krav, med all rätt.

Därför är det viktigt att rösta ideologiskt.
Citera
2026-08-12, 14:37
Medlem
INGSOCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKyoto
(S) kommer att öppna portarna för massinvandring igen precis som deras partikamrat och allierade i Spanien gjort. Man säger en sak före valet, sedan gör man något helt annat efter valet.
Så är det, och majoriteten av folk är för naiva för att fatta denna simpla taktik.

Massinvandringen verkar vara en ostoppbar kraft på Europa. Det kommer bara att ändra på sig när folk har fått det tillräckligt dåligt.
Citera
2026-08-12, 14:49
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Ja S kan man lita på men inte sd när man ser hur många de släppt in under dessa 4 år!
Citera
2026-08-12, 14:59
Medlem
Ett misstag av S i sådant fall, utan ökad invandring går Sverige under. Vi bör underlätta mer för dom som redan är i landet dessutom, tex muslimska högtider borde bli röda dagar i almanackan för rättvisans skull. Trettondedag jul och Kriti himmelfärd är sådant som kan bytas bort.
Citera
2026-08-12, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilurim
Kan man lita på socialdemokraternas nej när det kom 1 miljon fler invandrare med dom, och kan man lita på miljöpartiet när det kom 800 000 fler invandrare med dom?

Röstar du på Miljöpartiet tog in 800 000 fler invandrare?

Röstar du på Socialdemokraterna tog in 1 000 000 fler invandrare?

https://www.sverigesradio.se/artikel/socialdemokraterna-sager-nej-till-krav-pa-okad-invandring

https://www.fokus.se/inrikes/denna-statsminister-vinner-sm-i-invandring/

800 000 fler invandrare med Miljöpartiet

1 000 000 fler invandrare med Socialdemokraterna

Man kan ALDRIG lita på en sosse!
Citera
2026-08-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ja S kan man lita på men inte sd när man ser hur många de släppt in under dessa 4 år!

S är bra på att ljuga! har lurat sina dumma väljare i årtionden.
Citera
2026-08-12, 15:07
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
S är bra på att ljuga! har lurat sina dumma väljare i årtionden.

Som Tidö och Sd gjort i snart 4 år!
Citera
2026-08-12, 15:11
Medlem
Duvlorts avatar
Är detta ett vallöfte från S nu innan valet? Vi vet ju hur bra de är på att infria sina löften. 🙄

Mitt Europa bygger inga murar.
Citera
2026-08-12, 15:12
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA

Rätta mig om jag har fel men är du en främlingsfientlig sosse som röstar på Socialdemokraterna?
Citera
2026-08-12, 15:19
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Så MPs allra mest röst-attraktiva förslag "Fler invandrare till Sverige" fimpas av S. En sån otrolig otur. Hur ska Hellden kunna sova nu när världens befolkning får det så mycket sämre? Hur ska MP kunna samarbeta med S när de är lika onda som SD?

Kanske kan även de andra starka valfrågorna fimpas av S "Kärnkraft ska läggas ner" och "Bilister ska betala 10 kr per mil i extra bensinskatt"?
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-08-12 kl. 15:22.
Citera
2026-08-12, 15:24
Medlem
Nej man kan inte lite på Socialdemokraterna. Deras motto är "Makten framförallt"...

De som röstar Socialdemokraterna är antingen bidragstagare eller har aldrig tagit del av något problem i Sverige, de bor i en bubbla.
Citera
2026-08-12, 15:27
Medlem
Någonting jag kan störa mig på är ju moderaternas ovilja att samarbeta med Sossarna. Jag förstår ju varför i grund och botten. Men de kan ju göra upp om de stora frågorna som t.ex invandringen.

Att de regler för invandringen som gäller idag, ska ligga kvar. Och på så sätt stänga ute både MP och V. Att man gör det till en fråga som inte går att förhandla om, för MP och V.

Nu har ju KD öppnat upp, vilket kan vara bra om de är i syfta att på så sätt behålla de mer striktare reglerna. Tror även Sossarna fattar att MP och V är ett extremt stort sänke för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in