2026-08-10, 16:50
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ja då får du väl rösta så har du gjort vad du kan för att förhindra det!

Jo precis, jag tycker det är våran plikt som medborgare..
Citera
2026-08-10, 16:56
Medlem
Epimaness avatar
Kom igen nu, HÖG ENERGI!
Citera
2026-08-10, 17:33
Medlem
Vi har tillåtit omfattande maktmissbruk och korruption länge.

Jag har varit extremt utsatt och inte ens när Tele2 rev mitt avtal och la in ett falskt, tillät kronofogden mig att bestrida då postförsändelsen kommit in någon dag försent. Så driver de in pengar från falska fakturor och ARN har vägrat hjälpa mig.

Precis som när min pappa avled och jag vägrades få urnsätta honom på 5 år, då Överförmyndarnämnden förskingrade mitt arv och sedan höll änkans förvaltarskap som vapen emot att ärendet gick vidare. Svenska kyrkan involverade men när en av cheferna skule sluta så passade Överförmyndarnämnden då på att samtidigt ta bort förvaltarskapet för att de kunde riskera konsekvenser om en ny chef inte deltog i korruptionen.

Hela mitt liv har jag stått rättslös.

Bäst var när jag fick kronofogdsskulder pga hemlöshet och först 15 år senare fick hjälp för första gången med bostad och fick bo i ett ruckel men 26-28 ° värme, trasiga element och till och med list i kylskåpet som spikats fast. Utan trappstädning 2 vändor på 7 månaders perioder, tomt som vilade totalt i mörker och saknade automatiskt lås på portdörren så att om man låste dörren, gick någon omedelbart och låste upp den.

Huset bredvid rustades upp för över 35 miljoner. Vet inte vad slutnotan hamnade på men de tvar säkerhet, lampor, automatiska lås, en fint ordnad tomt med sittbänkar och givetvis för ensamkommande så att jag som svensk kvinna skulle kunna gå ut dagligen för att se hur mycket mitt land hatar mig och älskar invandrarmän istället. Jag hade noga förhållningsregler medan de satt och rökte vattenpipa på tomten.

Jag klandrar inte de främst killarna, man satsat på. Men de är samma man jämför med hur bra de är som arbetar osv. Dem vi lagt resurserna på i årtionen borde väl iallafall komma längre än en annan som aldrig fått någon fungerande hjälp?
Dessutom så la man arbeten med dem på vart och vartannat invandrarsvin baserat på att de var invandrare och samtidigt duktiga. En man som en gång dragit ner mina byxor whatever i en port, blev sossarnas gullegris i en annan ort medan man skulle kasta skit på mig för att hag bara gav upp och accepterade och fortsatte träffa aset som sedan dumpade sin kompis på mig som när jag inte ville ha sex, drog av mig kläderna vilket resulterade i att jag skrek och gapade men inte kunde få ut fanskapet från min bostad först när sossarnas gullegris återvände och tog med sig honom och jag blev bostadslös strax efter när jag söutligen försökte skydda mig genom att dra kniv när nästa man kom för att tvinga sig in över mina gränser i min bostad. Han var svensk öen systemet emot mog var detsamma. Det är liksom som så att man ska göra vad män vill för man är ett problem om man börjar kämpa för rätten att få vara ifred.

Jag tycker att nu när vi har så många akademiker och då kvinnor som är så fruktansvärt mycket bättre än vad jag är, att de likt missionärer lämnar Sverige och beger sig till dessa mäns hemländer och lever som de själva predikar. Ta med sig sina samtal och prata lugnt och sansat ur män allt våld. De borde de kunna fixa på kort tid, de vet trots allt hur fel jag gör och hur bra de själva arbetar istället. Alla dessa länder ligger öppna för dem.

Inte bara invandrare som behöver utvisas utan akademiker behöver resa världen runt som akademiska missionärer. De påstår trots allt att de har bättre metoder än vad jag har för att överleva eller klara mig från våld och skador. Så de bör då också kunna vandra igenom alla männens hemländer utan problem.

https://www.regeringen.se/rattsliga-dokument/proposition/2026/04/prop.-202526217

Tidigare har jag röstat rött ändå som motpol till för mycket högerpolitik och i år kommer de röda vinna varpå jag kommer rösta på SD som motpol. Det utökade tjänstemannaansvaret har inte prövats men är värt att jag röstar på SD av tacksamhet för.

Min farbror är ett riktigt jävla as. Han sa uttryckligen att änkan som kanske till och med kan ha orsakat min pappas död lite tidigare (de hade bråkat om arv) förtjänade pengarna och inte jag. Så fort min farfar dog köpte han hus och det viktigaste för honom och min farmor var att jag skulle låta den mark min faster ville ha som då var särkullebarn och inte släkt med någon av dem, skulle få det. Men när jag satt med räkningar på under 200 kr på väg till kronofogdemyndigheten vägrade de ge mig något av mitt arv, dvs pengar som det endast är förfoganderätt till. Inte sådant någon av dem ska ha och absolut inte min farbror som med stor säkerhet är ute efter att förskingra arv till egen del åt sig.

Jag är emot att man vill tillåta könsbyten först vid 25. 21 är väl lika rimligt (jag är emot könskorrigerande mediciner på barn helt). Min farbrors bonusbarn är transsexuell men knappast någon som stoppar mig från att rösta för vad som gynnar mog såsom min farbror sitter som ett girigt svin och utövar makt genom att vägra låta mig få ett öre i förtid av mina egna pengar.

Det är som så det fungerar. Tre personer har en varsin mattallrik. Vi kan säga att den ena tallriken är min farmors eller farbrors och det dubbla av vad som finns på de båda andra två tallrikarna tillsammans. Den ena tallriken är min. Den andra är t.ex invandrarens eller den transsexuella bonusungens eller vem som helst som säger sig vara utsatt. Då tittar den med mest på tallriken och därmed mer resurser och säger Den här tallriken riskerar att bli tom! så tar de min tallrik och häller över allt innehåll på den tredje tallriken så att den har om inte lika mycket som de själva iallafall hälften. Med tom tallrik utbrister jag Men jag är hungrig! Då säger den med mest Gå och arbeta! medan jag är för trött och svag för att jag inte har mat nog för att orka arbeta överhuvudtaget eftersom allt jag gör, aldrig ger varken lön eller resultat.

Min farbror "föreslog" att jag skulle skaffa ett arbete istället sist när jag talade med honomoch var på väg att hamna i ekonomisk ruin pga inkomstglapp. En riktig uppkäftig jävel. Tål inte fanskapet.

Jag går och röstar för att man ska sluta hälla över alla mina resurser på alla andra. Att arbeta emot korruption är en ganska bra sak då och då innebär det att man faktiskt ställer tjänstemän inför rätta.
Citera
2026-08-10, 18:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Min röst på AfS bli bara en liten vinkning som säger: "Jag finns också här och vill kasta ut dem - vi ses på barrikaderna."

Trodde du var svenskhatare.
Citera
2026-08-10, 19:10
Medlem
Rösta på ett missnöjesparti för att göra din röst hörd. Om du inte röstar kommer nån sosse rösta åt dig och så blir det en extra sosseröst.
Citera
2026-08-10, 19:36
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brukstrask
Rösta på ett missnöjesparti för att göra din röst hörd. Om du inte röstar kommer nån sosse rösta åt dig och så blir det en extra sosseröst.

Antingen AFS eller Örebropartiet för personer som bor i Örebro län.

Tidö kommer förlora stort. Deras 89 000 beviljade uppehållstillstånd förra året innebar inget paradigmskifte.
Citera
2026-08-11, 09:14
Medlem
Det finns inget parti som säger att alla blattar och negrer skall ut, alltså finns det inget att rösta på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in