2026-08-10, 18:00
Medlem
Så new IRA ska jaga bort invandrare i Irland. De är 100st i Irland och runt 250-300st i Nordirland.
Citera
2026-08-10, 18:07
Medlem
Balisers avatar
Invandrare = alla ättlingar efter de som kom efter år 1600…
Citera
2026-08-10, 18:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Enligt Daily Mail hotar IRA med kaos om inte invandrarna lämnar landet - inom tjugofyra timmar. Annars kommer man starta inbördeskrig och slakta blattar.

https://www.friatider.se/ira-planerar-inbordeskrig-att-driva-ut-invandrarna-ur-irland

Från och med när dessa tjugofyra timmar börjar gälla är oklart. Tror ni att det kommer att bli ett bli ett blodbad med negerlik överallt på Belfasts gator?
Man kan ju hoppas. Men snarare är det ett och annat terrordåd vi kommer att få se.
Kanske en och annan uppkäftig blatte som blir stampad i huvudet tills hjärnan ploppar ut.
Mest bomber gissar jag.
Citera
2026-08-10, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Jag tror du vet vilka dom avses. Jag skulle gissa på folk från Mellanöstern och Afrika.

Och du, man kan avgöra genom okulär besiktning och kultur/värderingar… det vet du med!
Förklara gärna proceduren med att avgöra någons värderingar genom en okulär besiktning.
Citera
2026-08-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag gillar din avatar. Vem är invandrare och hur ska de jagas ut? Det är mina två frågor...

Icke-irländare såklart. Som svensk eller annan europé behöver du inte oroa dig. Det är blattarna som avses. Utomeuropéer, främst muslimer och det ska såklart ske med våld.

Alla vet vad det här handlar om och varför. Du låtsas bara inte förstår.
Citera
2026-08-10, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Har pratat lite med personer därifrån.

1. Det gamla gardet, de professionella IRA-medlemmarna är "pensionerade", en del av de kvarvarande har ägnat sig åt droghandel eller att bli "guns for hire" åt olika kriminella organisationer av vilka det finns ett antal i Irland.

2. Det finns nya IRA-faktioner, MEN de är ofta unga, aggressiva och kanske inte helt planerande och inte sällan riskerar de att bli satta på plats av de mer erfarna äldre. De äldre hade en organisation, hierarki och disciplin som kunde vara rå för att systemet skulle fungera.

3. Nya unga individer som börjar bröla om vad de ska göra riskerar att antingen rinna ut i sanden där inget händer eller det blir något alkoholrelaterat pubslagsmål vid någon kväll där de utropar seger, men någon lång kampanj där de samlar medel och vapen som förr, med största sannolikhet ett stort MEH....

4. Vid de tillfällen det har blivit "motstånd" av större modell så har det ofta bestått av ett fåtal organiserade som lyckats få med sig medelålders och äldre bråkstakar och kriminella där de orsakar så mycket kaos som möjligt som "protest" mot systemet, men utan att egentligen åstadkomma särdeles mycket.

Ok vad bra! Då vet alla läget! Ringer du irländska myndigheter och påtalar detsamma? Kanske även slänga in BBC på ett hörn?
Citera
2026-08-10, 18:46
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Förklara gärna proceduren med att avgöra någons värderingar genom en okulär besiktning.

Ser personen ut att komma från Mellanöstern eller Afrika? Om ja: Bjud på fläskkött. Nekas det med hänvisning till religiös övertygelse så åker du ut. Enkelt.

Det är bara ni flanar som prompt måste ägna er åt hårklyveri som inte klarar av någonting så grundläggande som att avgöra hur blattig en blatte faktiskt är. Skärpning.
Citera
2026-08-10, 18:47
Medlem
Äntligen lite civil kurage.

Bra.
Citera
2026-08-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag gillar din avatar. Vem är invandrare och hur ska de jagas ut? Det är mina två frågor...

De uppenbara.

De ljusa och blonda rörs ej. Inga europeer rörs heller.
Citera
2026-08-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorstorm
Ser personen ut att komma från Mellanöstern eller Afrika? Om ja: Bjud på fläskkött. Nekas det med hänvisning till religiös övertygelse så åker du ut. Enkelt.

Det är bara ni flanar som prompt måste ägna er åt hårklyveri som inte klarar av någonting så grundläggande som att avgöra hur blattig en blatte faktiskt är. Skärpning.

Du klarar ju inte ens en okulär besiktning i teorin.
Citera
2026-08-10, 18:55
Medlem
Terrorstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Du klarar ju inte ens en okulär besiktning i teorin.

En okulär besiktning behöver inte uteslutande vara just okulär, men om vi ska vara så inskränkande som ditt ytterligare hårklyveri vill göra gällande så kan vi säga att om personen inte ser ut att härstamma från Europa så åker den ut. Detta låter precis så trångsynt som er sida vill att det ska låta, därav behovet av uppföljningsfrågor.

Det tar inte fem minuter att lista ut om en blatte är anpassad eller missanpassad.
Citera
2026-08-10, 19:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seasons15
Icke-irländare såklart. Som svensk eller annan europé behöver du inte oroa dig. Det är blattarna som avses. Utomeuropéer, främst muslimer och det ska såklart ske med våld.

Alla vet vad det här handlar om och varför. Du låtsas bara inte förstår.
"Förstå", allltså inget "r"

Jag har koppling till Irland, Cork, och vårt enda problem (som om det inte vore nog) är "pakis". Mussar, såklart. Grejen är dock den att Cork och Irland är säkert 10 gånger vitare än valfri svensk stad. Vi ska hålla det så...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2026-08-10 kl. 19:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in