2026-08-10, 00:26
Medlem
Hej!

Jag har arbetat för svensk underrättelsetjänst. Jag kan inte få en man att lämna min parkering och sluta utsätta mig för våld.

Då dessa militärt överintresserade personer inte slutar koka mig ser jag inget annat alternativ än att lämna mitt land.

Jag älskar att arbeta och bidra till samhället över allt annat. Men som sagt det är svårt när man inte slutar utsättas för fysiskt våld.

Vad tråkigt att det ska behöva bli så här.

Finns det några andra svenskar som har varit med om liknande?

Vet andra vad man ska göra i denna situation?
Citera
2026-08-10, 00:29
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Ring polisen!
Citera
2026-08-10, 00:29
Medlem
Kan du vara lite mer konkret kring vad som har hänt?
Citera
2026-08-10, 00:32
Medlem
StudiumValors avatar
Det märkliga är att du fortfarande utgår från att parkeringen är din. Det är möjligt att den redan tillhör en annan jurisdiktion, men att ingen har meddelat dig detta ännu.

Att lämna landet kan därför vara precis vad de vill att du ska göra – eller precis vad de försöker få dig att tro att de vill.

Jag skulle börja med att undersöka vem som egentligen äger nyckeln till garaget. Men gör det försiktigt. Vissa nycklar öppnar dörrar som helst borde förbli stängda.
Citera
2026-08-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Det märkliga är att du fortfarande utgår från att parkeringen är din. Det är möjligt att den redan tillhör en annan jurisdiktion, men att ingen har meddelat dig detta ännu.

Att lämna landet kan därför vara precis vad de vill att du ska göra – eller precis vad de försöker få dig att tro att de vill.

Jag skulle börja med att undersöka vem som egentligen äger nyckeln till garaget. Men gör det försiktigt. Vissa nycklar öppnar dörrar som helst borde förbli stängda.
Men det borde väl då inte vara så svårt att meddela gubben att han får flytta - eftersom hans beteende utgör en kränkning av svenskt territorium?

Man ska väl inte behöva leva med någon utländsk MÖP så här?

Jag menar jag kan ta fram Carl Bildts mejladress om det är så.

Det är väl det man har SÄPO till och så kan de stjäla nyckeln och slå ner han som äger nyckeln? Jag menar det borde inte vara så svårt det där.
Citera
2026-08-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullflundell
Mm, jag jobbar med sådana.
Citera
2026-08-10, 00:59
Avstängd
Ok hejdå.
Citera
2026-08-10, 03:27
Avstängd
Citat:
Hej!

Jag har arbetat för svensk underrättelsetjänst. Jag kan inte få en man att lämna min parkering och sluta utsätta mig för våld.

Då dessa militärt överintresserade personer inte slutar koka mig ser jag inget annat alternativ än att lämna mitt land.

Jag älskar att arbeta och bidra till samhället över allt annat. Men som sagt det är svårt när man inte slutar utsättas för fysiskt våld.

Tror de flesta får lida pga invandringen, mer eller mindre. Det sorgliga jag tycker är att bidraget på 350 000 till invandrare att återvandra borde även ges till svenskar som vill lämna Sverige.
Citera
2026-08-10, 09:56
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Hej!

Har väldigt, väldigt svårt att tro att du jobbat för en svensk underrättelsetjänst..

Detta låter mer som schizofreni.
Speciellt om man kollar dina andra inlägg.

Fler verkar handla om nån parkeringsplats. Men då är det nån kvinna som har problemet..

Sök hjälp
Senast redigerad av Mailmans 2026-08-10 kl. 10:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in