2026-08-09, 22:21
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Vad vet vi om fulgäddan #811 förutom att han är ful, efterbliven och nyligt kommit ut på fri fot?
Han bor själv i ett hus som precis med #785 är lite undangömt bakom träd i vad som ser ut som ett ruckel till hus. Inte så eftersökt för tillfället på MrKoll. Sen finns det någon dom via tingsrätten att se på nätet. Sen vet jag inte mer
Citera
2026-08-09, 22:32
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Han bor själv i ett hus som precis med #785 är lite undangömt bakom träd i vad som ser ut som ett ruckel till hus. Inte så eftersökt för tillfället på MrKoll. Sen finns det någon dom via tingsrätten att se på nätet. Sen vet jag inte mer

Ja nu ser jag.. mitt ute i ödemarken
Har hittat hans fb och han verkar vara engagerad i samiska rättigheter. Eller, var, för han är knappast det nu mer.

Har lyckats få tag på FUP iaf. Verkligen en otäck jävel detta! #811
Citera
2026-08-09, 22:33
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Vad vet vi om fulgäddan #811 förutom att han är ful, efterbliven och nyligt kommit ut på fri fot?

Han lär väl vara same med tanke på det runda huvudet och den lätt efterblivna uppsynen? De (precis som aboriginer i Australien, eskimåer och indianer i Amerika) är väl kända för att utnyttja barn inom sin egen folkgrupp? Den här snubben vidgar iaf sina vyer och vill knulla skånska barn, det kanske är deltagandet i Robinson som gett mersmak av vad den stora världen har att erbjuda.
Citera
2026-08-09, 22:43
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
De borde skickat en av sina fiskar-kvinnor med mindre känd profil, satt sig ner och snackat och hört vad han hade att säga innan de klev in och presenterade sig som Dumpen. Gjort som pedofiljägarna i USA som hyr ett hotellrum, satt upp dold kamera mm. Den här gäddan har nog många riktiga grejor på sitt samvete. En RIKTIG pedofil, det kan nog tom Melonen och Pizzan hålla med om!

Exakt! Allt kring #811 kunde skötts MYCKET bättre.
#811 kommer bara fortsätta som om ingenting har hänt, ska man försöka nå fram till gäddor som #811 så krävs det att man håller kvar dom i någon form av intervju.
Citera
2026-08-10, 00:31
Medlem
israelisinnocents avatar
Finns någon som blivit tagen 3-4 ggr?
Citera
2026-08-10, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Finns någon som blivit tagen 3-4 ggr?

I alla fall en trippelgädda

https://dumpen.se/2025/03/07/herrflicke-tredje-gangen-575/
Citera
2026-08-10, 01:23
Medlem
1754s avatar
Fyfan vad jag hoppas att Robinsongäddan #811 får en plågsam död. Stackars ungar som har råkat ut för han. 8-åringen i Thailand t.ex som han sätter på bakifrån medans hon gråter och skriker, och hennes morsa sitter och blir kåt och kör sin dildo i sig själv,och håller fast dottern. Hon kan dö plågsamt hon också.
Citera
2026-08-10, 01:45
Medlem
Tankefrihets avatar
Om jag mot förmodan någonsin ser #811 här i Thailand lovar jag att jag kommer vända upp och ner på hans tillvaro.

Han måste ju vara en av de absolut vidrigaste gäddorna på Dumpen ändå?!
Citera
2026-08-10, 01:48
Medlem
Tankefrihets avatar
Här är en tidigare rättegång mot äcklet #811:

https://youtube.com/watch?v=vRYTYDE-WBc
Citera
2026-08-10, 04:37
Medlem
graventhulmars avatar
Listan på avlidna gäddor har nu uppdaterats. Dubbelfångsten Morgongäddan (#149) har kastat in handduken (registrerat den 7/7).
Citera
2026-08-10, 05:17
Medlem
Vi får iaf glädjas åt att 811 åkte bil i 6 timmar som en riktig nolla och fick vända hemåt igen tomhänt utan något barn att förgripa sig på. Detta är ett sånt fall där peddohunters skulle fångat kräket istället och gett honom redigt med stryk. Vilket äckel alltså.
Citera
2026-08-10, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han lär väl vara same med tanke på det runda huvudet och den lätt efterblivna uppsynen? De (precis som aboriginer i Australien, eskimåer och indianer i Amerika) är väl kända för att utnyttja barn inom sin egen folkgrupp? Den här snubben vidgar iaf sina vyer och vill knulla skånska barn, det kanske är deltagandet i Robinson som gett mersmak av vad den stora världen har att erbjuda.

Nä, ingift fusklapp

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in