2026-08-09, 01:16
Medlem
Snackar hon skit och verkar social så är hon tyvär förlorad.

En bra tjej är en sån som är tyst och blyg
Citera
2026-08-09, 04:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Det går inte, har varit med ett riktigt psycho och hon var hur trevlig, charmig och bra på alla sätt. Hon verkade helt normal.

Vi blev tillsammans och jag var dum nog att låta henne flytta in rätt tidigt då hon bodde på annan ort och letade jobb där jag bodde.
Rätt snabbt in i förhållandet så började man märka av saker, extrem svartsjuka, kontrollbehov och senare våld.

Tipset är att aldrig flytta ihop med någon för tidigt. När man väl har gjort det så blir det svårt att göra sig av med eländet.

Iallafall, efter att jag bröt all kontakt så tog det många år innan hon slutade försöka få kontakt med mig igen.

Detta går åt båda hållen, gäller även psycho-snubbar.

Hade hon inte stora vackra men onormalt uppspärrade ögon åtminstone?
Citera
2026-08-09, 05:09
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Hur beter de sig? Vilka kännetecken finns? [/b]

De knullar bättre.
Citera
2026-08-09, 07:30
Medlem
Ligg inte på första dejten, pusha inte att ses/prata hela tiden och lyssna noga på vad som sägs, hur hon/hans familjesituation ser ut, hur hen pratar om sitt ex/vänner, behandlar andra och tillåt dig själv att för dig själv ifrågasätta vad som sägs, känns saker inte rätt så är det inte rätt! Bra sex gör inte ett förhållande, men ett bra förhållande kan ge bra sex!

Capishe?
Citera
2026-08-09, 07:37
Medlem
Ghastens avatar
Ja det är skitsvårt. Vissa börjar redan första dejten att prata om deras gamla knullkompisar och ex.

Men varit med om skräp som håller ok stil ett tag sen kommer deras äckliga äkta jag fram.

Kolla vad dom har för vänner på nätet och vad dom postar för videos och bilder. Sen att många fortsätter ha sina profiler på olika sidor då vet man att det är dags att dra.
Citera
2026-08-09, 07:45
Medlem
Men kännetecken som sticker ut i mina ögon.

Grandios självbild, pratar gärna om sig själva och vad dom åstadkommit.
Det är alltid alla andras fel, deras chefer/kollegor är dumma i huvudet.
Pratar kraftigt nedvärderande om sina ex.
Haft många sexuella kontakter.
Ingen självinsikt, rättfärdigar allt dom gör.
Ofta inget konsekvänstänk, strul med allt från ekonomi till familjerelationer.
Väldigt aktiva på sociala medier, dejtingsajter och pratar alltid i telefon då tystnad är läskigt.
Alltid ett behov att utmana sig själva, jaga kickar i allt.
Pratar ofta om drömmar, visioner och behöver ha en fin fasad utåt.

Det är inte svårt att se om någon är trasig, man måste bara vilja se det uppenbara.
Citera
2026-08-09, 08:15
Medlem
Efter att ha ögnat igenom tråden verkar det tryggast för er att skaffa en blyg, tyst tjej som är dålig i sängen. Ha det så kul med henne!
Citera
2026-08-09, 09:19
Medlem
Gäller att lyssna på sin magkänsla där. De är trevliga och charmiga tills de blir psycho.

Men knullat runt, själv säger att de är psycho (inklusive diagnoser och bokstavsproblematik, psykvården, piller mm) och att de alltid har problem med alla sina ex är väl signaler.
Citera
2026-08-09, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Psycho-tjejer:

- som kan ligga med en kille för att sedan ljuga ihop en story om att hon blivit våldtagen.

- som är/blir stalkers när du inte längre vill vara ihop.

- som är våldsamma, gapiga och får konstanta vredesutbrott. Som är psykfall.

- som ligger runt, är otrogna. Som konstant söker uppmärksamhet från andra.

- är narcisser, empatistörda eller borderline.

Hur identifierarman dessa i ett tidigt skede genom obsevation innan dess att man har nått romantiskt med de?

Hur beter de sig? Vilka kännetecken finns?

Får du ett svar som fungerar så har du löst en stor fråga 😊 Både män och kvinnor kommer alltid att vara oskrivna blad för varandra vid första mötet. Ta det därifrån och var bara uppmärksam på om det finns saker i beteendet som ej känns bra för dig.
Citera
2026-08-09, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
De galnaste är ofta bra ligg. Ett klassiskt symptom.

Tråkigt att upptäcka att hon du känner är rätt för dig också är jävligt bra i sängen, då måste du dumpa henne för att inte riskera något.
Citera
2026-08-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzafrukost
Hade hon inte stora vackra men onormalt uppspärrade ögon åtminstone?

Det hade hon definitivt!
Citera
2026-08-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Efter att ha ögnat igenom tråden verkar det tryggast för er att skaffa en blyg, tyst tjej som är dålig i sängen. Ha det så kul med henne!

En kvinna som bara har seriösa relationer bakom sig är förmodligen bättre i sängen än en brud som slagit världsrekord i trötta fylleknull.

Sen tror jag de flesta föredrar en blyg, tystlåten tjej framöver en gapig skata som alltid ska ta mest plats i alla sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in