2026-08-09, 09:54
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oligarks

Undra vad mörkertalet är, tänk om sexdockorna hade minne o kunde berätta.

Tillverkade i Kina så vem vet vad de kunnat avlyssna och skicka hem för information om männen fantasier och sexliv i sverige.
Även om de inte är uppkopplade av användaren så vet vi inte vad som finns i dem då få plockar isär dessa dockor i molekyler innan man gör sig av med dem.

Lite sensorer, mickar och ett 5g kort så går det att skicka massor av information innan batteriet i en sån dör. Ser man sen också att den laddas av rörelser på vissa utvalda ställen så kan den nog vara igång i evigheter😂
Citera
2026-08-09, 10:10
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
De kanske kan ha en trekant med dockan? Man måste ju vara väldigt osäker om man blir svartsjuk på en docka, men det finns väl folk till allting...
Nu bara spekulerar jag , men jag tror inte nån kvinna skulle tycka det var en positiv sak att hitta en sexdocka i sin partners garderob.

Sen kan jag inte se vad en sexdocka skulle kunna bidra med i en trekant.
Men jag kanske har bristande fantasi.
Citera
2026-08-09, 10:18
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
I vilket kärl ska de ens ner?
Brännbart. Allt går att elda med lite våld och vilja.
Citera
2026-08-09, 10:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Hemliga perversioner...
Citera
2026-08-09, 11:11
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Det är såklart nån som mot alla odds hittat en partner. Inte så lyckat om det upptäcks en sexdocka i garderoben.
Detta.

Inte för att jag någonsin känt behovet av att äga en sexdocka men hade jag haft det när jag träffade en partner hade jag nog jävligt snabbt avlägsnat den innan hon fann den. Och jag hade knappast gått till den lokala återvinningsstationen. Jag hade inte räknat med att hon hade tyckt det var normalt. På samma sätt som jag gjorde mig av med mina porrblaskor strax efter att jag blev ihop med första tjejen för att det hade varit lite pinsamt om hon hade hittat dem. Även om i det fallet var ganska normalt för en tonårig kille att äga sådana, det här var ett tag innan internet gav fri porr till alla.

De med avskurna kroppsdelar är säkert att någon incel hittat den först och fått utlopp för sina känslor
Citera
2026-08-09, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oligarks
Hur går tankarna om dessa sexdockor som dumpats runt om landet.
Är det bara tillfälligheter, eller skruvade sexträffar eller (??)
Och kommer det dumpas fler sexdockor (mest troligt) ?

En sexdocka har hittats dumpad i en myr i Drevdagen, Dalarna. 2026.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/sexdocka-hittades-dumpad-i-myr-otackt-/

Huvudlös sexdocka i Moälven, Örnsköldsvik, 2026
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/mattias-chockfynd-huvudlos-sexdocka-i-alven/

Sexdocka och en lösvagina i Torshälla, 2025.
https://www.ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/artikel/chocken-tommie-44-hittade-sexdocka-mitt-i-skogen/j8mywm4l

Polis larmades om människodel – hittade sexdocka och piska i bod, Eskilstuna, 2025.
https://www.sverigesradio.se/artikel/polis-larmades-om-manniskodel-hittade-sexdocka-och-piska

Sexdocka hittad dumpad i naturen, Uppsala, 2022.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/experten-om-markliga-fynden-svart-att-bli-av-med-sin-sexdocka/
(FB) Sexdocka funnen i skogen, Uppsala (2022-07-22)

Sexdocka upphittad i Söderåsens nationalpark, 2021.
https://www.hd.se/klippan/upphittat-sexdocka-i-soderasens-nationalpark/

Härligt med män. Knulla dockor i barnstorlek och sen dumpa i naturen.
Citera
2026-08-09, 12:26
Medlem
Studsbolls avatar
Det ligger sannolikt ingen konspiration bakom dumpade sexleksaker. Personerna som av någon orsak velat bli av med dockorna har inte haft så många attraktiva val; det är säkert mindre roligt att åka till en återvinningscentral och bli skrattad åt och begagnatmarknaden för knulldockor är förmodligen liten.
Citera
2026-08-09, 12:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Kan ju vara lite svårt att göra sig av med dockan. Lite känsligt att slänga den i återvinningscentralen eller soprummet.

Jo där finns ju kameror! De kunde väl dock ha styckat den. Tycker man. Lagt ner bitar sedan till återvinningscentralen så ingen skulle vetat att det var en docka från början. Istället för att förpesta tillvaron för oss andra. Att bara dumpa i skogen.
Citera
2026-08-09, 12:44
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Det är såklart nån som mot alla odds hittat en partner. Inte så lyckat om det upptäcks en sexdocka i garderoben.
Jag har en känsla av att sexdockeköpare inte är de som hittar en partner, men vad vet jag. Man kanske har tränat upp sina skills med dockan, både konversationer och praktiskt handhavande.
Citera
2026-08-09, 12:45
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo där finns ju kameror! De kunde väl dock ha styckat den. Tycker man. Lagt ner bitar sedan till återvinningscentralen så ingen skulle vetat att det var en docka från början. Istället för att förpesta tillvaron för oss andra. Att bara dumpa i skogen.

Det är väl bara trevligt att det ligger sexdockor i skogen. Om man känner sig lite extra kåt så kan man få sig ett knull när man vill. Passa på att utnyttja denna gratistjänst för snart kommer radikalfeministerna och räddar dessa stackars dockor utsatta för patriarkalt förtryck.
Citera
2026-08-09, 12:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Det är väl bara trevligt att det ligger sexdockor i skogen. Om man känner sig lite extra kåt så kan man få sig ett knull när man vill. Passa på att utnyttja denna gratistjänst för snart kommer radikalfeministerna och räddar dessa stackars dockor utsatta för patriarkalt förtryck.

Helvete! Är man så desperat att man tycker det! En redan utnyttjad docka full med gammal sperma. Att det väcker din kuk. "Whatever floats your boat"...
Citera
2026-08-09, 13:05
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Helvete! Är man så desperat att man tycker det! En redan utnyttjad docka full med gammal sperma. Att det väcker din kuk. "Whatever floats your boat"...

Bara ta med en vattenpistol och spola rent lite då och då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in