2026-08-08, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Troligen!

Jungfru Maria var kanske vår första feminist? ”Kan själv”
Citera
2026-08-08, 13:46
Medlem
kyrkstockens avatar
"Nytt material"?

Sveriges dummaste kändis alla kategorier enligt flashback.

Jag tror äldre svenskar vet precis allt om henne.
Citera
2026-08-08, 14:59
Medlem
Astralhopps avatar
Hon har inte skrivit eller producerat majoriteten av sin musik själv och hon anlitar nästan alltid professionella producenter och andra låtskrivare. Tex Främling (1983): Skriven av Lasse Holm (musik) och Monica Forsberg (text).Fångad av en stormvind (1991): Skriven och komponerad av Stephan Berg.
Desutom så har jag aldrig gillat kommersiell hissmusik som endast har ett syfte: Att tjäna pengar.
Så Nej.
Citera
2026-08-08, 15:09
Medlem
oligarkss avatar
Den yngre Runar Søgaard är väl med.
Citera
2026-08-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Hon har inte skrivit eller producerat majoriteten av sin musik själv och hon anlitar nästan alltid professionella producenter och andra låtskrivare. Tex Främling (1983): Skriven av Lasse Holm (musik) och Monica Forsberg (text).Fångad av en stormvind (1991): Skriven och komponerad av Stephan Berg.
Desutom så har jag aldrig gillat kommersiell hissmusik som endast har ett syfte: Att tjäna pengar.
Så Nej.

När löven faller har hon väl skriven själv?

Carola är heltokig men även snäll och söt. Hon har vackra tuttar och räddar hela världen genom att adoptera ett negerbarn och låta flyktingar hos i hennes hem. Dokumentären kommer jag inte kolla. Faller säkert i sömn efter fem minuter.
Citera
2026-08-08, 15:37
Medlem
halaltarzans avatar
Var börjar storyn då? Skulle vara roligt att få följa henne när hon sjöng i Standby, och bodde ute i Botkyrka.
Citera
2026-08-08, 17:21
Medlem
Mitt första minne var när hon visade tuttarna på en badstrand. Det var en smygis till fotograf som fotade. Ganska stora bröst.
Citera
2026-08-08, 18:47
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Ska vi fortfarande dras med den som hade 1 bra låt på stenåldern när hon var 16 år och man trodde jorden var platt?

Finns det inget mer relevant man kan göra en dokumentär om?
Ex Varför flyktingar/män från muslimska länder begår massvåldtäkter på svenska pensionärer inom äldrevården?
Är du här också och förstör trådar med dina galna inlägg om invandrare.
Du är en mycket sjuk människa .
Carola, det är något för dig att ta efter.
Hon låter invandrare bo hos henne.
Citera
2026-08-08, 19:10
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apolog
Fantastisk röst men hon har "tagit tag" i sitt liv hela livet.

Bergmans kommentar om ”en alltför hårt åtsnörd själ” är bara en omskrivning för att han vill se henne naken som alla andra.
Det fanns väl en sexvideo med henne för många, många år sedan. Tror jag hittade den på kazaa.
Hon blev knullad liggandes på rygg på ett bord. Någon mer som minns den?
Citera
2026-08-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Ska vi fortfarande dras med den som hade 1 bra låt på stenåldern när hon var 16 år och
Vaddå "1 bra låt"?! hennes period som hårdrockssångare var ju kanon!
Citera
2026-08-09, 01:51
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Det fanns väl en sexvideo med henne för många, många år sedan. Tror jag hittade den på kazaa.
Hon blev knullad liggandes på rygg på ett bord. Någon mer som minns den?

Ja den filmen var nog den första vuxenfilmen med en svensk kändis som blev viral.
Citera
2026-08-09, 03:54
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Ja den filmen var nog den första vuxenfilmen med en svensk kändis som blev viral.
Jag skulle inte ha något emot lite good nun bad nun role play med henne och Ebba Busch
Senast redigerad av Bartman777 2026-08-09 kl. 04:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in