2026-08-05, 23:08
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Dom operativa orden i TS är 'enligt mig'. Sist jag kollade var det skitsamma vad vi användare hade för åsikter om huruvida en trådstart var godkänd eller inte. Å

"Enligt mig" bygger dels på regelverket, men framför allt på hur moderatorerna har tolkat regelverket i ett antal trådar som jag läst under åren.
Detta är första gången som jag har postat en trådstart under "Klagomål och kritik", men jag ska medge att jag är ganska besviken på den klena responsen från moderatorhåll.

I trådstarten infogade jag ett pm som jag skickade till berörd moderator för ett par dagar sedan, modertorn ifråga har varit aktiv, men inte bemödat sig om att svara mig.
Citera
2026-08-05, 23:10
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
"Enligt mig" bygger dels på regelverket, men framför allt på hur moderatorerna har tolkat regelverket i ett antal trådar som jag läst under åren.
Detta är första gången som jag har postat en trådstart under "Klagomål och kritik", men jag ska medge att jag är ganska besviken på den klena responsen från moderatorhåll.

I trådstarten infogade jag ett pm som jag skickade till berörd moderator för ett par dagar sedan, modertorn ifråga har varit aktiv, men inte bemödat sig om att svara mig.
Det jag menade med det var att din åsikt är vatten värd i frågan. Moderatorerna är det i slutändan som bestämmer om dom vill ha en tråd i sina forum eller inte.
Citera
2026-08-06, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe

Valårsflashback. Moderatorer som på fullaste allvar tror att vad som skrivs på Flashback påverkar utgången av valet. Admin är mia så de får hållas. Inget att göra åt saken.
Citera
2026-08-08, 12:59
Moderator
Neksnors avatar
En trådstart, utan något svar i tråden, som den aktuella hade jag utan större ångest slängt med uppmaning om bättring. Har det däremot kommit igång en diskussion så kan tråden eventuellt få fortsätta leva.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in