2026-07-18, 14:58
Medlem
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
bing king xl är ju egentligen samma rökiga majonäs som big tasty och sen om jag inte mindess rätt var det 8stk hela bacon skivor. jo, den var grym. men kan man replikera den hemma så.

har lättmajonäs hemma. kanske ska köpa liquid smoke, droppa i lite och röra runt?
Hej finns inte rökighet i big king XXL väl. E min favo borjare från bk förutom whoper me extra Lök plus ost
Citera
2026-07-18, 15:00
Medlem
Yoloswag55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insertrandomname
Om man tycker 120 kr är mycket pengar för en måltid, så har man det inte gott ställt eller är extremt snål.
Eh.. Vilken onödig kommentar lol. Är som att säga är man inte rik så är man fattig. Jaha du. Är man inte man är man kvinna. Är man inte ung är man gammal. Fan. Fan va sur jag blev nu på din kommentar. Så jävla korkad o meningslös.
Citera
2026-07-18, 15:02
Medlem
Yoloswag55s avatar
Hej är det nån som testat nya big arch.

Har inte varit på Mac Donald sedan typ 2016 då åt jag en big tasty tycker den är rätt god om man e specifikt sugen på den såsen.

Har också ätit big king xl för något år sen, hur står den sig jämfört med den.

Såg han chefen för max Donald äta en tugga av big arch den såg jätte jätte stor ut o han sa den va gott
Citera
2026-08-06, 12:19
Medlem
Dem vill konkurera mot Five Guys med Big Arch.
Citera
2026-08-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswag55
Hej är det nån som testat nya big arch.

Har inte varit på Mac Donald sedan typ 2016 då åt jag en big tasty tycker den är rätt god om man e specifikt sugen på den såsen.

Har också ätit big king xl för något år sen, hur står den sig jämfört med den.

Såg han chefen för max Donald äta en tugga av big arch den såg jätte jätte stor ut o han sa den va gott

Michael keaton ? (ray croc?)
Citera
2026-08-08, 11:33
Medlem
Har ätit Big Arch meny två gånger nu och den har varit lika god varje gång. Men jag hade turen att få 250kr + 300kr presentkort på Mcdonalds så jag tog mig friheten att prova Big Arch meny två gånger därför annars hade jag inte gjort det för priset är inte värt det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in