Citat:
Ursprungligen postat av
kvm3
Kul att höra av en likasinnad 4-HO-MET-fantast, den var verkligen en höjdarsubstans för allt från ravefester och skogspromenader till socialt stughäng eller bara ligga själv i soffan och smälta under en filt
Har själv endast testat 4-PRO-MET i färdig droppform, där dropparna är duktigt bittra till smaken. När effekterna sätter igång efter sisådär trekvart går det relativt snabbt vidare upp till peak. Fritt från obehag under onset för min del under samtliga trippar på denna substans.
Låter väldigt härligt!
Eller hur! En otroligt mångsidig substans och kanske den med flest användningsområden av dem alla. Den funkar ju till det mesta, precis som du skriver.
Många påstod att den var platt och meningslös, men det tycker då inte jag. För även om den vid rätt tillfällen kunde brukas för skojs skull så besatt den helt klart potentialen för mer än så.
Sen är ju kurvan gällande dos och effekt är ju inte direkt linjär heller. Det bär snabbt iväg och underskattar man dess kraft så kan man allt få sig en smäll på fingrarna.
Och till syvende och sist så är det ju det mänskliga sinnet som besitter det faktiska djupet, oavsett substans.
Men ja, framförallt så är den otroligt vacker - en skönhet jag inte skådat på väldigt länge.
Verkar som att den bara är aningen mindre dospotent än sitt original?