Citat:
Ursprungligen postat av
Link04
Japp jag håller helt med dig, din syn på dejting och sexköp verkar vara korrekt.
Du skriver att du har dyslexi. Det märks inte alls när man läser dina inlägg. Är du säker på att läkaren som satte diagnosen var nykter?
Jag tror alltså att många håller med om att det är olika saker och att det därför inte går att att säga vad som är bäst. En del män kommer aldrig att köpa sex, andra gör det ofta. Andra gör det tvångsmässigt. Vissa gör det bara en gång. Det är så väldigt olika.
Det finns ganska mycket skrivet om kunder och träffar i sexarbetartråden som ligger i det delforumet.
Det är ingen sexarbetare som bashar kunder som köper sexuella tjänster för att det är enklaste eller kanske enda vägen till sex. Verkligen inte, men jag som provider tycker alltså att det är viktigt att kunden förstår skillnaden i sexköp och vanlig dejting. (det blir bättre möten du, min erfarenhet) Även om en kund så klart aldrig helt och hållet kan regissera en träff/sexet (eftersom vi providers är levande människor, inte robotar som kunden programmerar) så är det extremt tillrättalagt sex. Det är inte så "vanligt" sex ser ut. Om det finns det också mycket skrivet i SW-tråden.
Om man tycker att det helt omöjligt att ligga "vanligt" så tycker jag alltså inte att det är nåt fel att köpa sex. Vore konstigt eftersom jag själv säljer såna tjänster så det gör jag så klart inte. Så länge en kund är bra och trygg så bryr jag mig inte om varför han köper mina tjänster.