Citat:
Absolut, men den här trådens egentliga ämne fungerar som att vara ett psykiskt fängelse för de som fångats av västliga aktörers propaganda. Vilket några i den bevisar varje dag.
Jag nöjer mig med att påtala det för de tysta läsarna som aldrig skriver här. Du fungerar jättebra som illustration.
Jag nöjer mig med att påtala det för de tysta läsarna som aldrig skriver här. Du fungerar jättebra som illustration.
Håller du ännu och tjatar om dina "grå eminenser"? Dessa suspekta gestalter som enligt dig verkar bakom kulisserna och styr scenen. Drar i trådarna utanför offentlighetens lljus.
Jag har flera gånger bett dig lite närmare precisera vilka dessa är. Hittills har du inte svarat på min uppmaning utan bara fortsatt att hävda att de existerar. Om du nu så tvärsäkert kan slå fast att de finns borde du ju åtminstone kunna visa på någon form av bevis för deras existens.
En alternativ förklaring kan ju vara att du lider av paranoia och tror dig kunna känna av vålnader och onda andar i alla hörn.
Vi som dock nöjer oss med att erkänna existensen av det som faktiskt går att belägga menar docjmk att Ryssland olagligen har invaderat ett grannland, begått ytterligare horribla krigsbrott och övergrepp mot den ukrainska befolkningen och fortsätter efter fem år med samma sak.
De har inte uppnått ett krigsmål förutom möjligen att ha eliminerat några satanister, det har varit förbluffande tyst om dessa. Nu har ju ryssarna sprängt några kyrkor, hade de sista satanisterna möjligen förskansat sig där?
Nå, det är vad vi ser. Ett Ryssland som beter sig som ett medeltida barbariskt wannabe-imperium och hur dessa planer fullständigt kört fast i Ukraina.
Med en ledare som verkar totalt ha tappat kontakt med verkligheten och fortsätter driva terror både mot Ukraina och sitt eget folk