Citat:
Du klipper i mitt inlägg och svarat inte på frågan , utan kommer med ovidkommande trams.
Men jag ska förtydliga lite , i all välmening.
Epstein-runkare syftat inte på specifikt någon som ägnar sig åt onani utan är en person som öppet stödjer Epsteinregimerna i sina angreppskrig. Jämför: Ryss-runkare
Jerusalem är inte internationellt erkänt Israels huvudstad , men jag förstår att internationell rätt och internationell konsensus inte är av vikt för en Epstein-runkare.
Har du exempel på en oberoende och intellektuellt hederliga bedömare som menar att iran är på väg att skaffa kärnvapen? Tom. Trump(som är helt ohederlig) påstod ju så sent som förra året att irans kärnenergiprogram var "förintat"
Ditt svammel om källare och kreativit skrivande är bissart och fullständigt oftopic så det bemödar jag mig inte att kommentera.
Vill du ha fortsatt respons från mig så får du citera hela mina inlägg och svara på frågor. Men jag tror ju inte att du bryr dig , utan du och andra hasbara-troll är bara ute efter att sabotera trådar om amerikansk-israeliska angreppskrig och krigsbrott .
Det är trötsamt men inte förvånade och ändrar inte något i verkligheten
Ontopic
Terrorstaten fortsätter men sina terrorbombningar i Libanon
Men jag ska förtydliga lite , i all välmening.
Epstein-runkare syftat inte på specifikt någon som ägnar sig åt onani utan är en person som öppet stödjer Epsteinregimerna i sina angreppskrig. Jämför: Ryss-runkare
Jerusalem är inte internationellt erkänt Israels huvudstad , men jag förstår att internationell rätt och internationell konsensus inte är av vikt för en Epstein-runkare.
Har du exempel på en oberoende och intellektuellt hederliga bedömare som menar att iran är på väg att skaffa kärnvapen? Tom. Trump(som är helt ohederlig) påstod ju så sent som förra året att irans kärnenergiprogram var "förintat"
Ditt svammel om källare och kreativit skrivande är bissart och fullständigt oftopic så det bemödar jag mig inte att kommentera.
Vill du ha fortsatt respons från mig så får du citera hela mina inlägg och svara på frågor. Men jag tror ju inte att du bryr dig , utan du och andra hasbara-troll är bara ute efter att sabotera trådar om amerikansk-israeliska angreppskrig och krigsbrott .
Det är trötsamt men inte förvånade och ändrar inte något i verkligheten
Ontopic
Terrorstaten fortsätter men sina terrorbombningar i Libanon
Vi har nu diskuterat i ett par vändor där du konstant har fel eller åberopar irrelevanta argument. Med tanke på alla dina faktafel och trams kring källare och onanister som du anför som argument, kan man undra varför någon ens ska debattera med dig?
DU anförde som argument att inlägg skrivna i källare håller sämre verkshöjd än andra. Intressant teori, men som jag kunnat belägga med fakta så verkar det inte stämma.
Du anförde även att tråden bestod av onanister med en fetisch för Epstein. Detta har du inte kunnat belägga trots upprepade uppmaningar.
Vidare har du inte haft koll på vilken stad som utgör huvudsäte för israels "regim" utan jag var tvungen att berätta för dig att det är Jerusalem och inte Tel Aviv.
Är något du säger sant?
En motfråga angående "Har du exempel på en oberoende och intellektuellt hederliga bedömare som menar att iran är på väg att skaffa kärnvapen?" Har du bevis på att Iran *inte* har för avsikt att omvandla sitt kärnenergiprogram till ett kärnvapenprogam? Detta behöver du inte svara på, då sådana bevis (för och emot) är omöjliga att prestera på ett sätt som skulle övertyga dig. Vilka bevis skulle du ens godta?
Edit: jag har konstant hållit en god ton i mina försök att debattera dina sakargument medan du slänger invektiv och ljuger. Du verkar otrevlig och arg. Dålig luftkvalitet?
Senast redigerad av skogsmaran 2026-08-07 kl. 12:59.
Senast redigerad av skogsmaran 2026-08-07 kl. 12:59.