Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Intresseklubben antecknar.
Tack för att du gör dig själv en björntjänst genom att fortsätta tjata & gå OT. Du kan skriva ytterligare 512 inlägg, jag kommer aldrig att anamma den autonoma vänstern/islamistvurmarnas världsbild (dvs de & andra som öppet försvarar vuxna män som mördar barn)
Men av dina inlägg läser jag att du är en emotionell typ (mer än mig som kallade dig "K-ordet") Du utmålar
Hamas som de allierade (som bekämpade Nazi-Tyskland. Trots att Hamas har en del gemensamt med nazisterna, i synen på judar) Enkelt att göra när man sitter i sin trygghet bakom laptopen/mobilskärmen i lilla Svedala
Ad-Hitlerum är så jävla tjatigt ibland...
Sedan påpekar jag gärna vilken extremist du är än en gång
Citat:
Tom retorik som inte besvarar frågan. Skulle de allierade upphört med bombningarna eller inte?
Off-topic (än en gång, men det fattar ju inte du) Inte bombningarna av militära mål. Även när det gäller civila mål är jag övertygad om att de kände moraliska kval, till skillnad från Hamas (som inte sitter i bombplan utan använder knivar och bomber mot barn/kvinnor på stormarknader etc)
De allierade visavi axelmakterna går inte att jämföra med en nation med fullt utvecklad militär (Israel) och en failed-state som Palestina (med maskerade terrorister som spränger runt och bombar och knivhugger civila barn)
De allierade skulle aldrig ha sprungit runt i tyska städer och knivhuggit barn likt dina islamistiska idoler (som för övrigt inte är så judevänliga) Äpplen och päron
Citat:
Endast i omfattning: flygbombningar förintar hela städer och dödar tusentals barn. En sprängladdning på en fest dödar ett fåtal.
Har inte heller sagt att det nödvändigtvis är
bättre. Men de här slogs på slagfältet mot soldater, dina idoler gör inte det. De är ynkryggar och kackerlackor (och dödar medvetet småbarn. Utan ånger)
Citat:
Oprovocerat? Palestinierna har, som sagt, rätt att försvara sig mot Israels våld.
"Rätt att försvara sig"=Döda oskyldiga barn (både spädbarn och tvinga en 17-årig skolflicka att genomföra ens egna smutsiga jobb) Det här försvarar du helt öppet
Att bekämpa israeliska armen är en sak. Att gå till angrepp på civila som Hamas gör (som du försvarar är höjden av feghet)
Citat:
Det är inte möjligt att tillfångata någon utan att använda fysiskt våld.
Du tror förstås att alla kvinnor och barn ger sig på en man med an AK-47:a
Citat:
Ryssland är det hot som ligger närmast till hands. Visserligen tror jag att vi framgångsrikt hade kunnat försvara oss ett militärt angrepp. Men om vi misslyckats och om Ryssland ockuperat Sverige och börjat ta över det - precis som Israel gör i Palestina - hade vi haft rätt att försvara oss på precis samma sätt som palestinierna gör. Dvs döda varenda ryss som beträder vårt land. Precis som motståndsrörelserna gjorde i Europa under andra världskriget som heller inte skilde mellan beväpnade och "civila" tyskar.
Iochmed NATO har Sverige ett ganska bra skydd för närvarande (om du inte kan släppa ryssen

) Precis som jag misstänkte: Vi har inte kommit ett steg längre efter Andra världskriget (enligt dig) och har rätt att massakrera civila barn/kvinnor (utan hänsyn till internationell lag)
Citat:
Du har nog inte tänkt igenom frågan. Mellan två jämbördiga parter gäller vissa regler.
Jag är helt ointresserad av att prata om ett ryskt angrepp i en tråd som har med Ilona "Jag visste inte vem det var" Waldau att göra. Men (som jag sagt) jag påpekar gärna hur extrem du är
Citat:
För en helt underlägsen part som håller på att totalt förintas gäller helt andra regler.
Då har man rätt att ge sig på de som är svagare än sig själv. Got it
Taimur Abdulwahab & Rakhmat Akilov begick terror mot svenskar. De menade att de "försvarade" sig (eftersom Sverige stödde "kriget mot Islam" typ) och du skulle garanterat inta en liknande hållning
Du är inte bättre än typerna som försvarar Breivik och menar att han gjorde det för fosterlandet/mot globalisterna etc