Citat:
Ursprungligen postat av
nutrilett
Vilken skribent bekräftar att det är han? Det finns NOLL bekräftelse att det är TN. Det enda indicierna som pekar mot honom är att 1) hon är kompis med honom på Facebook samt 2) en dörr i hans lägenhetshus påminner om dörren som visades i Expressen-artikeln.
Så nej. Om du inte kommer dragandes med en skribent som faktiskt är en journalist och inte ett random Flashback-miffo som säger att det är TN så finns det ingen bekräftelse på att det är han som är pojkvännen.
Det *kanske* är TN, men ja, men innan någon journalist namnger eller ger fler uppgifter som tydligare kopplar honom, eller häktningsframställan publiceras, så vet vi inte. Herre jösses.
Han har kommenterat på offrets bild för 3 år sedan och mördaren i sådana här fall är oftast en man i närheten så mycket pekar i den riktningen men du har kanske en poäng med att det inte är 100% bekräftat.
Citat:
Ursprungligen postat av
ronny.von.pepper
Plus 1 på den. Fan va trött jag blir på pappskallar.
Ni som inte är pappskallar har möjligheten att uttrycka er på en högre nivå och visa det också.
Jag är 99,9% säker på att herr T skitit i det blå skåpet och att det blir bekräftat inom kort.
Hemsk händelse, lider med de anhöriga måste vara fruktansvärt att hitta sin egen mor i det tillståndet. Kan knappt föreställa mig.